Orvos válaszol

Kérjük mielőtt felteszi kérdését, olvassa el az eddig feltett kérdéseket, és az azokra adott válaszokat ITT.

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatait (az e-mail címét és a megadott nevet, amely utóbbi lehet akár csak egy tetszőleges, kitalált megnevezés is), kizárólag a beküldött kérdés informatikai azonosításához és a válasz e-mail megküldéséhez használjuk.

Egyúttal felhívjuk a figyelmét arra, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön hozzájárul ezen adatok általunk történő kezeléséhez. Bővebb információért kérjük olvassa el az Adatvédelmi tájékoztatónkat, illetve Adatkezelési Tájékoztatónkat!

Kedves Látogatónk!

Felhívjuk a kedves érdeklődők figyelmét, hogy a labor és egyéb vizsgálati eredmények kiértékelése minden esetben kizárólag szakorvosi kompetencia, amely csak a teljes klinikai kórkép, valamint az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg. Ezért javasoljuk, hogy az ilyen jellegű kérdések kapcsán jelentkezzenek be hozzánk személyes vizitre vagy távkonzultációra.

Tisztelt Blaskó Professzor Úr!
Egy nagyon kedves barátom ügyében kérném a segítségét! Az esete a következő:
9 napja egyre jobban fàjt a lába (a vádlija). 29 éves a fiatalember, átlagos testalkatú, dohányzik. Napi 12-16 órát dolgozik, felszolgáló, hajnal 2-kor kel. Munkája mellett építkezik. A mai naponon, miután már nem múlt, hanem erősödött a fájdalom, illetve dagadt a vádlija, elment a hozzánk közeli kórházba Ausztriába. Ultrahangos vizsgálattal azt a diagnózist állapították meg, hogy mélyvénás trombózis. Kapott vérhogító injekciót és fáslit a lábára. Hazaküldték, hogy majd keressen egy belgyógyászt.
Az lenne a kérdésem, hogy ez így rendben van e? Mi a kezelés menete ilyen esetben illetve hogy milyen vizsgálatokra van szükség? (Pl. vérvétel még nem volt...)
Semmilyen információnk nincs erről a betegségről és szeretnénk egy kicsit tisztábban látni az ügyben, hogy ilyenkor mi a teendő.
Vas Megyében vagy Zala Megyében tudna e ajánlani szakorvost, aki specializálódott trombózis kezelésre? Az osztrák eljárás eléggé elbagatelizáltnak tűnik. Mivel osztrák biztosítási jogviszonnyal rendelkezik, kezeltetheti magát ott is, de nem feltétlen ragaszkodunk ehhez! Mit ajánlana?

Nagyon szépen köszönöm előre is a válaszàt!

Tisztelettel
Bokor Erika
Kedves Erika !

Az ellátást illetően sajnálatos, ami történt, azok sem jobbak a Deákné vásznánál. Mindeképpen kezelni kell, legalább egy hétig Clexane-nal vagy Fraxiparinnal (ez egy subcutan inj és vérhigitónak becézik, de nem higít)) és utána tablettás alvadásgátlóval (ami lehet Syncumar, warfarin, vagy Xarelto) Kérem keressék fel az én nevemben Dr Jáger Rita főorvost a Markusovszky Kórházban, ő jól ért ehhez. A dolog ugyanis SÜRGŐS, nehogy tüdőemboliát kapjon! Üdvözlettel : Dr. Blaskó György
Bokor Erika

Prof. Dr. Blaskó György

belgyógyász

Prima Medica Egészségközpontok