Orvos válaszol

Kérjük töltse ki az űrlapot, és kollégánk fel fogja venni Önnel a kapcsolatot.

Ádám Mária
Tisztelt Prof. Úr! 2013 . május . 6-án műtöttek Tatabányán az érsebészeten a bal lábamat visszeresség miatt. Azóta nagyon fáj a lábam és alig bírok rá állni ébredés után semmilyen gyógyszert nem szedek rá csak vérnyomás csökentöt de a fájdalom nagyon nagy és szinte az egész lábam fáj combtól a bokáig . Sajnos nem voltam meg elégedve az ellátással mivel többször vissza kellett menni a kórházban mert az bokánál a vágás nagyon be dagadt és antibiótikumot kaptam rá infuzióban de nagyon fáj a lábam kérem hogy adjon tanácsot mit lehet tenni mert nem szeretnék újból a Tatabányai kórházban menni . Köszönettel: Ádám Mária
Kedves Ádám Mária,

A műtéti szövődmények (fertőzések stb) sajnos előfordulnak, de nagyban függenek a műtéti technikától, sterilitástól stb. Jó lenne valamilyen alvadásgátlót szednie. Sajnos Tatabánya messze van és a Trombózisközpont egy ambuláns rendelő, de dr. Sepa itt rendel, aki ragyogó érsebész. Esetleg bejelentkezhetne hozzá és ha elmúltak az akut tünete és a műtéti szövődmények megbeszélhetnénk a további teendőket mi is.

Üdvözlettel

Dr. Blaskó György

Orvos válaszol

Kérjük, töltse ki az űrlapot, és kollégánk fel fogja venni Önnel a kapcsolatot. 

Név:

E-mail:

Az Ön kérdése

Facebook csoportjaink

PRIMA MEDICA