Orvos válaszol

Kérjük mielőtt felteszi kérdését, olvassa el az eddig feltett kérdéseket, és az azokra adott válaszokat ITT.

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatait (az e-mail címét és a megadott nevet, amely utóbbi lehet akár csak egy tetszőleges, kitalált megnevezés is), kizárólag a beküldött kérdés informatikai azonosításához és a válasz e-mail megküldéséhez használjuk.

Egyúttal felhívjuk a figyelmét arra, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön hozzájárul ezen adatok általunk történő kezeléséhez. Bővebb információért kérjük olvassa el az Adatvédelmi tájékoztatónkat, illetve Adatkezelési Tájékoztatónkat!

Kedves Látogatónk!

Felhívjuk a kedves érdeklődők figyelmét, hogy a labor és egyéb vizsgálati eredmények kiértékelése minden esetben kizárólag szakorvosi kompetencia, amely csak a teljes klinikai kórkép, valamint az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg. Ezért javasoljuk, hogy az ilyen jellegű kérdések kapcsán jelentkezzenek be hozzánk személyes vizitre vagy távkonzultációra.

Tisztelt Trombózisközpont!

2006-ban volt egy mélyvénás trombózisom, tüdőembóliával együtt a bal alsó végtagban, ágyékrészen. Szívbillentyű elégtelenség jelzi. Sajnos Leiden-mutációm van, heterozygótás fajta. A fogamzásgátló hozta elő és az állómunka.
Néhány évig szedtem Syncumart, majd Marfarint, de az orvos javaslatára elhagyhattam a gyógyszert. Természetesen hordtam kompressziós harisnyát évekig, még mindig van, hogy felveszem alkalmanként.
Mostanában nagyon divatossá vált a nyirokmasszázs, nyirokdrenázs és ezeket a kezeléseket egyre több helyen igénybe lehet venni. Nekem sajnos még mindig bedagad a vádlim, ami elég kellemetlen és látványra sem szép. Önök szerint érdemes alkalmazni? Láttam, hogy már otthoni használatra is meg lehet vásárolni ezt a készüléket. http://www.airleggy.hu/ Azon gondolkozom, hogy megveszem, hiszen annyira nem is drága. A kérdés, hogy nem okozok-e vele nagyobb bajt?

Köszönöm előre is a választ,
üdv
Alexa
Kedves Alexa,

Bajt biztos nem okoz vele, legfeljebb nem használ. Azért kellene látnom, hogy van-e jele a krónikus vénás elégtelenségnek a lábában.

Üdvözlettel

Dr. Blaskó György

Prima Medica Egészségközpontok