Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónk

Tisztelt doktor nő!

Az anyukám 84 éves magas vérnyomásra szed gyógyszert/covarex/t és a betegsége Alzheimer-kór melyre az Ebixa gyógyszert kapja.A vérnyomása óráról változik,illetve magas van mikor 183/113.Ez kb 1-2 hónapja van úgy,hogy sokszor minden beavatkozás nélkül le-illetve felmegy.A háziorvos azt mondta nem szívesen változtatna ezen a covarexen,és adott neki nyelvalatti szopogató gyógyszert is ha szükséges.De sajnos ez is csak ideig óráig használ.Kétségbe vagyok esve és nem tudom kihez forduljak.

Kérem segítsen mit csináljak,hisz maga az alzheimer-kóf is borzalmas betegség, a magas vérnyomás még jobban rettegésben tart,Várom megnyugtató válaszát.Egy aggódó gyermek.
Kedves Almási Rezsőné!

A változó vérnyomás - ahogy Ön is írja - nem jó. A magasvérnyomás kezelését úgy kell beállítani, hogy az ingadozást kerüljük el. Stabil, állandó gyógyszereléssel.

Kérem, jöjjenek el rendelésemre. Hozzák az összes eddigi leletüket.

Várom Önöket szeretettel

dr. Kapocsi Judit PhD

Hírek

Trombózis a szemben? Igen, lehetséges!

Trombózis a szemben? Igen, lehetséges!

Amennyiben trombózisról hallunk, az leggyakrabban a lábakat érinti, ritkábban az agyat (sinus trombózis), karokat, egyéb testrészeket. Viszont érdemes tudni, hogy bizony a szemben is keletkezhetnek vérrögök, ami mögött gyakran valamilyen trombofília áll. Hogy milyen tünetek hívják fel a figyelmet a szemfenéki trombózisra, és hogy milyen veszélyeket rejt, arról prof. Blaskó Györgyöt, a Trombózis-és Hematológiai Központ véralvadási specialistáját kérdeztük.

További részletek
A nyelv gyulladása vészes vérszegénységre is utalhat

A nyelv gyulladása vészes vérszegénységre is utalhat

A vérszegénységnek több formája is van, ilyen többek között a vészes vérszegénység is, mely a B12 vitamin hiányával jár. Az állapot főleg a felszívódási zavarral küzdőket és a vegetáriánusokat sújtja. Tünetei közt a nyelv gyulladása, égő érzése is szerepel. Dr. Ercsei Ibolyától, a Trombózis-és Hematológiai Központ hematológusától megtudhatjuk, vajon mikor gyanakodjunk az állapotra és hogy milyen vérkép eltérésekkel is jár.

További részletek

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

Facebook csoportjaink

PRIMA MEDICA