Orvos válaszol

Kérjük mielőtt felteszi kérdését, olvassa el az eddig feltett kérdéseket, és az azokra adott válaszokat ITT.

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatait (az e-mail címét és a megadott nevet, amely utóbbi lehet akár csak egy tetszőleges, kitalált megnevezés is), kizárólag a beküldött kérdés informatikai azonosításához és a válasz e-mail megküldéséhez használjuk.

Egyúttal felhívjuk a figyelmét arra, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön hozzájárul ezen adatok általunk történő kezeléséhez. Bővebb információért kérjük olvassa el az Adatvédelmi tájékoztatónkat, illetve Adatkezelési Tájékoztatónkat!

Kedves Látogatónk!

Felhívjuk a kedves érdeklődők figyelmét, hogy a labor és egyéb vizsgálati eredmények kiértékelése minden esetben kizárólag szakorvosi kompetencia, amely csak a teljes klinikai kórkép, valamint az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg. Ezért javasoljuk, hogy az ilyen jellegű kérdések kapcsán jelentkezzenek be hozzánk személyes vizitre vagy távkonzultációra.

Kedves Doktornő!45 évesanyuka vagyok magasvérnyomással kezelnek már tobb mint tiz éve.Atlagba az alsó érték ami nagyon magas '140-100,sokszor szédulök.Gyógyszert szedek Egiramlon 5mg. és tallinton .25mg.Sokat idegeskedek vérvétel szerint nincs szervi bajom.Mi lehet az oka_.Köszönöm a válaszát. Andrea
Kedves Andrea !

Dr. Kapocsi Judit doktornőt tudom ajánlani központunkból panaszaival kapcsolatban. Lehet szükségesek egyéb vizsgálatok ahhoz , hogy véleményt tudjon mondani a doktornő , hogy a vérnyomás okozza-e a szédülést, esetleg más okozza panaszait.

Elérhetőségünk: info@tromboziskozpont.hu, vagy 0670/4317729-es telefon.



Üdvözlettel :

Kelemen Edina



Prima Medica Egészségközpontok