A trombózis meglétének diagnózis felállítása nem a Trombózis- és Hematológiai Központ profilja, szakmailag azonnali akut ellátást igényel, amire mi - fekvőbeteg osztály intenzív osztály hiányában - nem vagyunk felkészülve. Akut ellátás igénye esetén, kérjük, hívjon mentőt, és keresse fel a területileg illetékes kórházat!

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónk

Tisztelt Doktor úr / Doktornő!



35 éves vagyok, sokat ülök, keveset mozgok. Tegnap reggel óta mindkét vádlimban feszítő fájdalmat érzek, (a balban kicsit erősebben), amely akkor a legrosszabb, ha lépcsőn megyek lefelé vagy visszafeszítem a lábfejemet. Néha átsugárzik a combomba vagy a bokám fölötti részbe hátul. Egy-két hete már volt hasonló érzés 1 napig tartott kb, aztán elmúlt (akkor volt egy lázas betegségem is, torokfájással, köhögéssel). A kérdésem az lenne, hogy ez mitől lehet? Lehet-e mélyvénás trombózis? Nem piros, nem meleg egyik lábam sem, de hallottam, hogy van, amikor nincsenek ilyen tünetek. Nem erőltettem meg a lábamat, tehát nem gondolok izomlázra, de olyan érzés, mintha az lenne. Ezomeprazolt és Betaloc-ot szedek, és szokott magnéziumhiányom lenni. Nem tudom, hogy ez a két lábban érzett vádlifeszítés lehet-e trombózistól, vagy inkább mástól van? Megvizsgáltassam magam? Köszönöm a választ!
Kedves Anikó !

Elég szerteágazó panaszokat említ alsó végtagjaival kapcsolatosan. Mindenképp látnia kellene egy szakorvosnak, mert így látatlanba , úgy hogy nem látja orvos ezeket a végtagokat nagyon nehéz választ adni. nem tudjuk vannak -e vísszerei . Keressen fel egy angiológust. Életvitele, ülő munkája miatt célszerű utánajárni .

Üdvözlettel : Kelemen edina

Hírek

B12 vitamin: ennyi mindent okozhat a hiánya

B12 vitamin: ennyi mindent okozhat a hiánya

A B12 vitamin is fontos szerepet tölt be a vörösvérsejtek képzésében, így ha vérszegénységre utaló tüneteink vannak, nem biztos, hogy kizárólag vaspótlással orvosolni tudjuk a problémát. Dr. Kárpáti Ágnes onkohematológus, a Trombózis- és Hematológiai Központ orvosa elmondta, milyen tünetek kapcsán gondoljunk B12 vitaminhiányra.

További részletek
Vigyázat, ezek mélyvénás trombózis jelei!

Vigyázat, ezek mélyvénás trombózis jelei!

Ha már kialakult, a legfontosabb a mozdulatlanság. Fizikai aktivitás hatására a trombózist követő első napokban ugyanis a trombus leszakadhat és tüdőembóliát is okozhat. Prof. Blaskó György, a Trombózis és Hematológiai Központ véralvadási specialistája elmondta, hogy honnan ismerhetjük fel, melyek a mélyvénás trombózis jelei és mit tegyünk ilyen esetben.

További részletek

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

Facebook csoportjaink

PRIMA MEDICA