Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónk

Tisztelt doktornő!

3 éve idült myeloproliferativ betegség miatt állok gondozás alatt a Veszprém m. kórház hematólógiáján. Litalir nevű gyógyszert szedek. Az idén áprilisban nagyfokú vérzés lépett fel az urológián kezeltek.

Az elmúlt félévben az eddig tartott 4,2 vörösvértest számom

május 22-én 3,4, aug.22-én 3,2.. Mi lesz ha ez így megy tovább? Mit tehetek?

Kell-e nagyon aggódnom?

Tisztelettel várom válaszát.



Auerbach Lászlóné

Veszprém, Szűcs u.4.
Kedves Asszonyom!

A Myeloproliferativ betegség évtizedeken át is tarthat, attól függ, hogy Önnek melyik típusa van. Ha vérzést említ, gondolom alacsony a vérlemezke száma.

Amennyiben már nem vérzik, újra emelkedhet a vörösvérsejtszáma.

A betegségét nem tudom ennyi információ alapján prognosztizálni.

Látnom kéne az összes leletét, meg kellene vizsgáljam.

Üdvözlettel:

dr. Szélessy Zsuzsanna

Hírek

A mélyvénás trombózist nem előzi meg az aspirin

A mélyvénás trombózist nem előzi meg az aspirin

Az alacsony dózisú aspirin széles körben alkalmazott készítmény, mely csökkenti a vérrögképződés esélyét. Prof. Blaskó György, a Trombózis-és Hematológiai Központ véralvadási specialistája azonban arra figyelmeztet, hogy nem minden típusú trombózisban hatásos. Hogy miért?

További részletek
Vena portae trombózis-vérrögök a májban

Vena portae trombózis-vérrögök a májban

A trombózis szó hallatán a legtöbben az alsó végtagok mélyvénás trombózisára gondolnak, ám vérrögök bárhol a testben megjelenhetnek. Ritka, ám igen veszélyes az, amikor a trombózis a májban, az  ún.vena portae-ban keletkezik. Prof. Blaskó György, a Trombózis-és Hematológiai Központ véralvadási specialistája ezt az állapotot ismerteti.

További részletek

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

Facebook csoportjaink

PRIMA MEDICA