Orvos válaszol

Kérjük mielőtt felteszi kérdését, olvassa el az eddig feltett kérdéseket, és az azokra adott válaszokat ITT.

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatait (az e-mail címét és a megadott nevet, amely utóbbi lehet akár csak egy tetszőleges, kitalált megnevezés is), kizárólag a beküldött kérdés informatikai azonosításához és a válasz e-mail megküldéséhez használjuk.

Egyúttal felhívjuk a figyelmét arra, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön hozzájárul ezen adatok általunk történő kezeléséhez. Bővebb információért kérjük olvassa el az Adatvédelmi tájékoztatónkat, illetve Adatkezelési Tájékoztatónkat!

Kedves Látogatónk!

Felhívjuk a kedves érdeklődők figyelmét, hogy a labor és egyéb vizsgálati eredmények kiértékelése minden esetben kizárólag szakorvosi kompetencia, amely csak a teljes klinikai kórkép, valamint az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg. Ezért javasoljuk, hogy az ilyen jellegű kérdések kapcsán jelentkezzenek be hozzánk személyes vizitre vagy távkonzultációra.

Tisztelt Professzor Úr Olyan kérdésem lenne önhöz hogy 7-éve volt két oldali tüdő embóliám. Magánál jártam Pesten és ön vizsgálta meg hogy mitől kaptam mert nem volt trombozisom sehol és a vizsgálatból kiderűlt hogy genetikailag örököltem apukámtól. A kérdésem az lenne hogy nehéz fizikai munkát végzek itt nálunk a Wescastnál Oroszlányon. Ennél a munkahelyen kipufogó csonkokat kell köszörülni és a sorjákat le vésni. Az lenne a kérdésem hogy a rázkódástól vagy a vibrációs munkától kaphatok -e trombozist. Syncumárt a házi orvosom Dr. T imár Anna szokta beállítani. Naponta átlagba 6db gyogyszert kell szednem. Az eredményeim jók szoktak lenni legutóbb 2.90- volt az INR. Dr.Úr lehet ebből valami bajom? Előre is köszönöm.
Tisztelt Babai János!

A 2.9 INR-bő semmi baja nem lehet. Családi orvosa példaszerűen kezeli és megfelelő Syncumar dózist ad. Ha ilyen INR értékei vannak, a vibrációs terhelés -bár valóban terhelés -inkébb a felső végtagot terheli, mint az alsót. Nagyon fontos, hogy tartsa ezt az értéket!!!!! És számoljon azzal, hogy évekig kell szednie, ha ilyen súlyos volt az embolia!

Tisztelettel

Dr. Blaskó György

Prima Medica Egészségközpontok