Orvos válaszol

Kérjük mielőtt felteszi kérdését, olvassa el az eddig feltett kérdéseket, és az azokra adott válaszokat ITT.

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatait (az e-mail címét és a megadott nevet, amely utóbbi lehet akár csak egy tetszőleges, kitalált megnevezés is), kizárólag a beküldött kérdés informatikai azonosításához és a válasz e-mail megküldéséhez használjuk.

Egyúttal felhívjuk a figyelmét arra, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön hozzájárul ezen adatok általunk történő kezeléséhez. Bővebb információért kérjük olvassa el az Adatvédelmi tájékoztatónkat, illetve Adatkezelési Tájékoztatónkat!

Kedves Látogatónk!

Felhívjuk a kedves érdeklődők figyelmét, hogy a labor és egyéb vizsgálati eredmények kiértékelése minden esetben kizárólag szakorvosi kompetencia, amely csak a teljes klinikai kórkép, valamint az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg. Ezért javasoljuk, hogy az ilyen jellegű kérdések kapcsán jelentkezzenek be hozzánk személyes vizitre vagy távkonzultációra.

T. Doktor úr. Mübillentyüm van fém 2001 ota azota syncumart szedek rengetek mellekhatas jött ki rajtam. Van helyette más gyogyszer esetleg amivel ki lehet valtani a syncumart. Köszönöm
Kedves Judit !

Sajnos nincs, csak a Na-heparin infuzioban, de azt csak beavatkozások kapcsán javaslom. Nem írta le, mi a "rengeteg " mellékhatás, ui nem sok van, de az új tipusú antikoagulánsokat a Hatóság még a műbillentyűkre nem törzskönyvezte. Nem tudunk róluk semmit e területen és a terület túl veszélyes ahhoz, hogy egyéni kislérlezetézbe fogjuk. Üdvözlettel :

Dr. Blaskó György

Prima Medica Egészségközpontok