Orvos válaszol

Kérjük mielőtt felteszi kérdését, olvassa el az eddig feltett kérdéseket, és az azokra adott válaszokat ITT.

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatait (az e-mail címét és a megadott nevet, amely utóbbi lehet akár csak egy tetszőleges, kitalált megnevezés is), kizárólag a beküldött kérdés informatikai azonosításához és a válasz e-mail megküldéséhez használjuk.

Egyúttal felhívjuk a figyelmét arra, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön hozzájárul ezen adatok általunk történő kezeléséhez. Bővebb információért kérjük olvassa el az Adatvédelmi tájékoztatónkat, illetve Adatkezelési Tájékoztatónkat!

Kedves Látogatónk!

Felhívjuk a kedves érdeklődők figyelmét, hogy a labor és egyéb vizsgálati eredmények kiértékelése minden esetben kizárólag szakorvosi kompetencia, amely csak a teljes klinikai kórkép, valamint az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg. Ezért javasoljuk, hogy az ilyen jellegű kérdések kapcsán jelentkezzenek be hozzánk személyes vizitre vagy távkonzultációra.

Tisztelt Doktor Úr!

Édesanyám két hónapja küzd az orbánccal, már többféle antibiotikumot szedett kétszer egy hetet kórházban is töltött. Amikor abbahagyja az előírt antibiotikumot pár nap múlva újra belázasodik és rázza a hideg. Volt már bőrgyógyásznál is, de nem gyógyul a lába. Önök föglalkoznak ezzel a betegséggel is, ha igen mit javasolnak?

Köszönöm válaszát!
Tisztelettel: Béda Edit
Kedves Edit!

Az orbánc kialakulását gyakran okozhatja vénás elégtelenség. HOgy édesanyjánál mi lehet a háttérben, csak egy vizsgálat során tudom megmondani. Kérem, jelentkezzen be hozzám.

Tisztelettel

dr. Sepa György

Prima Medica Egészségközpontok