Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónk

69 éves vagyok. 18 éves korom óta gyógyszert szedek magas vérnyomásra.Sokfélét kipróbáltunk. Jelenleg exforge nevezetűt ,már10 éve. Nem mindig magas a v.ny. de olykor nagyon kiugrik, ilyenkor ilyesztő jelek vannak. Pl. beszédzavar, látászavar,majd migrénes fejfájás jön. Szervi jelentős elváltozást nem mutatott ki a vizsgálat sorozat. Most 3 napja -meleg front van- állandóan le-fel megy a vérnyomásom. Félek a stoke-tól. Ilyenkor sűrűn mérem itthon és több gyógyszert veszek be. Mit tehetek még? Életmódom kiegyensúlyozott, rendezett. Kérem nagyon segítsen nekem. ! Nagyon köszönöm! Tisztelettel B. Magdolna
Kedves Békési Magdolna!

Ahhoz, hogy a segítségére tudjak lenni, pontosabb információk (eddigi betegségeinek története, vizsgálati leletei, pontos vérnyomás adatok) szükségesek.

Szívesen látom a rendelésemen, és akkor többet tudok mondani.

Üdvözlettel: Dr Kapocsi Judit

Hírek

Trombózisom volt- mitől lehetett?

Trombózisom volt- mitől lehetett?

A mélyvénás trombózis akut kezelésével szinte egy időben megkezdődik az okok feltárása, hiszen a további terápia eldöntése céljából fontos tudni, vajon mi is okozta a vérrögök képződését. Prof. Blaskó Györgyöt, a Trombózis- és Hematológiai Központ véralvadási specialistáját megkérdeztük, vajon mi minden állhat a trombózis hátterében, és hogy egyáltalán milyen vizsgálatok szükségesek ahhoz, hogy ez kiderüljön.

További részletek
Ezek a vérkép eltérések utalnak vérszegénységre

Ezek a vérkép eltérések utalnak vérszegénységre

A vérszegénység gyanújakor az orvos minden esetben vérvizsgálatot kér, ahol bizonyos értékek eltéréseiből már felállítható a diagnózis, így a terápia megkezdhető. Hogy pontosan mely eredmény esetén kell erre gondolni, arra dr. Ercsei Ibolya, a Trombózis-és Hematológiai Központ hematológusa adott választ.

További részletek

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

Facebook csoportjaink

PRIMA MEDICA