Orvos válaszol

Kérjük mielőtt felteszi kérdését, olvassa el az eddig feltett kérdéseket, és az azokra adott válaszokat ITT.

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatait (az e-mail címét és a megadott nevet, amely utóbbi lehet akár csak egy tetszőleges, kitalált megnevezés is), kizárólag a beküldött kérdés informatikai azonosításához és a válasz e-mail megküldéséhez használjuk.

Egyúttal felhívjuk a figyelmét arra, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön hozzájárul ezen adatok általunk történő kezeléséhez. Bővebb információért kérjük olvassa el az Adatvédelmi tájékoztatónkat, illetve Adatkezelési Tájékoztatónkat!

Kedves Látogatónk!

Felhívjuk a kedves érdeklődők figyelmét, hogy a labor és egyéb vizsgálati eredmények kiértékelése minden esetben kizárólag szakorvosi kompetencia, amely csak a teljes klinikai kórkép, valamint az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg. Ezért javasoljuk, hogy az ilyen jellegű kérdések kapcsán jelentkezzenek be hozzánk személyes vizitre vagy távkonzultációra.

Tisztelt SZélessy Zsuzsanna! Egy 24 éves fiatal ember vagyok aki már 2010 márciusa óta Syncumárt szedek MTV miatt ami érintette a vena iliaca externát is. Az elvégzett vizsgálatok alapján lupus anticoaguláns jelenléte nemvalószinúsithető,ill areferencia tartományon belüli antitrombin aktivitásokat találtunk.az APC-rezisztencia és a protombin20210 polimorfizmus genetikai vizsgálatakor vad tipusúnak bizonyult. ezeket az adatokat olvasván kérem ,hogy mondjon nekem valami biztatót azzal kapcsolatban ,hogy meddig kell szednem a gyógyszert!? Nagyon feszéjeznek a hasfalon,lábon keletkezett "viszerek". Köszönöm szives válaszát .
Kedves Bérczi József!

A közölt adatokból nem derül ki, hogy az a bizonyos Lupus anticoaguláns volt-e pozitív is. Immunológiai leletet sem közölt, van -e Antifoszfolipid szindrómája. Nem közölte a vérlemezke /trombocita/ számát sem.Volt-e balesete, műtéte amikor a mélyvénás trombózisa kialakult.

Kérem jelentkezzen be hozzám vizitre, hogy az orvosi dokumentációit átnézzem, és korrekt véleményt, javaslatot tudjak Önnek mondani.

Üdvözlettel:

dr. Szélessy Zsuzsanna

Prima Medica Egészségközpontok