Orvos válaszol

Kérjük mielőtt felteszi kérdését, olvassa el az eddig feltett kérdéseket, és az azokra adott válaszokat ITT.

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatait (az e-mail címét és a megadott nevet, amely utóbbi lehet akár csak egy tetszőleges, kitalált megnevezés is), kizárólag a beküldött kérdés informatikai azonosításához és a válasz e-mail megküldéséhez használjuk.

Egyúttal felhívjuk a figyelmét arra, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön hozzájárul ezen adatok általunk történő kezeléséhez. Bővebb információért kérjük olvassa el az Adatvédelmi tájékoztatónkat, illetve Adatkezelési Tájékoztatónkat!

Kedves Látogatónk!

Felhívjuk a kedves érdeklődők figyelmét, hogy a labor és egyéb vizsgálati eredmények kiértékelése minden esetben kizárólag szakorvosi kompetencia, amely csak a teljes klinikai kórkép, valamint az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg. Ezért javasoljuk, hogy az ilyen jellegű kérdések kapcsán jelentkezzenek be hozzánk személyes vizitre vagy távkonzultációra.

Tisztelt Doktor úr!

Jobb lábi izomfájdalom miatt xilox-ot illetve mydetont szedtem. Egyik napról a másikra elkezdett fájni a bal vádlim. Elmentem orvoshoz ahol doppler ultrahangos vizsgálatot végeztek a combomtól lefelé. Illetve néztek D-dimer értéket ami 364 u/l volt . Azt mondták nincsen baj majd haza küldtek. Másnapra bedagadt a combom, így visszamentem és átküldtek reumatológiára. Tovább kell szednem a xilox-ot és a mydetont. Olvastam, hogy ilyen tünetei vannak a medencei trombózisnak is. Lehetséges, hogy az a bajom csak nem vették észre?
Kedves Vivien

Említi, hogy végezte Doppler UH vizsgálatot, de az eredményt nem írta meg! Mindenképpen meg kellene ismételni a hasi Dopplert és a kismedencei Dopplert.

A kismedencében folyó thrombosis nagyon komoly betegség. Családilag hogy áll? és hány éves egyáltalán?

Dr. Blaskó György

Prima Medica Egészségközpontok