Orvos válaszol

Kérjük mielőtt felteszi kérdését, olvassa el az eddig feltett kérdéseket, és az azokra adott válaszokat ITT.

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatait (az e-mail címét és a megadott nevet, amely utóbbi lehet akár csak egy tetszőleges, kitalált megnevezés is), kizárólag a beküldött kérdés informatikai azonosításához és a válasz e-mail megküldéséhez használjuk.

Egyúttal felhívjuk a figyelmét arra, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön hozzájárul ezen adatok általunk történő kezeléséhez. Bővebb információért kérjük olvassa el az Adatvédelmi tájékoztatónkat, illetve Adatkezelési Tájékoztatónkat!

Kedves Látogatónk!

Felhívjuk a kedves érdeklődők figyelmét, hogy a labor és egyéb vizsgálati eredmények kiértékelése minden esetben kizárólag szakorvosi kompetencia, amely csak a teljes klinikai kórkép, valamint az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg. Ezért javasoljuk, hogy az ilyen jellegű kérdések kapcsán jelentkezzenek be hozzánk személyes vizitre vagy távkonzultációra.

T.Doktornő! 1989 ben volt egy terhesség kiváltotta mélyvénás trombozisom. Kb 8hónapig szedtem synkumart majd orvosi javaslatra abbahagyhattam.5éve egy nőgyógyászati probléma,változokori vérzés miatt egy kisebb műtét két hét fekvés az erős vérzés miatt majd kb két hét után ujabb trombozis ,syncumar szedése javasolt.Probáltam belgyogyásszal beszélni egy enyhébb vérhigito alkalmazásáról ,de annak ellenére hogy a leiden mutácio nem jelez hajlamot!Ha jol tudom ez a vizsgálat ezt jelzi.Kérném a véleményét előre is köszönöm. Tisztelettel Csányi Istvánné
Tisztelt Csányi Istvánné !

Kérem jelentkezzen be a trombózis centrumba, mert ha egyetlen vizsgálata normális eredményt adott, attól ön még több okból lehet thrombofiliás. Ott átvizsgáljuk és végleges véleményt adunk ki. Tisztelettel :Dr. Blaskó György

Prima Medica Egészségközpontok