Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónk

Tisztelt Trombózis Központ!



Igaz, nagyon régen, 1985-ben egy nőgyógyászati műtét (méheltávolítás) után mélyvénás trombózist kaptam. Évekig fásliztam a lábam és Syncumárt szedtem. Pár éve magas lett a vérnyomásom, ami a kardiológiai beállítás és a félévenkénti kontroll (EKG, szív-UH, laborvizsgálat) eredményeként tökéletesen rendben van. A kardiológus kezelőorvos Aspirin Protect 100 heti háromszori szedését javasolta, ezt több mint két éve szedem. Most pajzsmirigy-problémák léptek fel, és a D-vitaminszint vizsgálata nagyon alacsony értéket mutatott (21,1 nmol/L), ezért D3-vitamin 5000 NE szedését írták elő, K2-vitaminnal együtt.

Kérdésem: szedhető-e együtt az Aspirin Protect és K2-vitamin? (Számomra kontraindikáltnak tűnik. De valószínűleg én nem hangsúlyoztam, hogy Aspirint szedek.)



Tisztelettel köszönöm a válaszukat,



Csehi Attiláné

Tisztelt Csehi Attiláné!

Az Aspirinnek és a K2 vitaminnak nincs egymáshoz farmakológiai köze, szedhető együtt.

Üdvözlettel

dr. Babai László

Hírek

Trombózisom volt- mitől lehetett?

Trombózisom volt- mitől lehetett?

A mélyvénás trombózis akut kezelésével szinte egy időben megkezdődik az okok feltárása, hiszen a további terápia eldöntése céljából fontos tudni, vajon mi is okozta a vérrögök képződését. Prof. Blaskó Györgyöt, a Trombózis- és Hematológiai Központ véralvadási specialistáját megkérdeztük, vajon mi minden állhat a trombózis hátterében, és hogy egyáltalán milyen vizsgálatok szükségesek ahhoz, hogy ez kiderüljön.

További részletek
Ezek a vérkép eltérések utalnak vérszegénységre

Ezek a vérkép eltérések utalnak vérszegénységre

A vérszegénység gyanújakor az orvos minden esetben vérvizsgálatot kér, ahol bizonyos értékek eltéréseiből már felállítható a diagnózis, így a terápia megkezdhető. Hogy pontosan mely eredmény esetén kell erre gondolni, arra dr. Ercsei Ibolya, a Trombózis-és Hematológiai Központ hematológusa adott választ.

További részletek

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

Facebook csoportjaink

PRIMA MEDICA