A trombózis meglétének diagnózis felállítása nem a Trombózis- és Hematológiai Központ profilja, szakmailag azonnali akut ellátást igényel, amire mi - fekvőbeteg osztály intenzív osztály hiányában - nem vagyunk felkészülve. Akut ellátás igénye esetén, kérjük, hívjon mentőt, és keresse fel a területileg illetékes kórházat!

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónk

Tisztelt Doktornő. Egy éve van magas vérnyomásom, 160. 58-éves vagyok, Autoimun betegségem van Raynaud sindrómám. Méllékvase dagabatom szivritmus betegségemre kezeletek évekkel ezelöött, de a szervezetem nem bírta a béta blokkolókat, Az óta frontint szedek. A lényeg az hogy egy éve lettem magasvérnyomásom, viszont, már a negyedik vérnyomás csökkentőt szedem, de sajnos egyiket sem használt. A mellékhatásai miatt abba kellett hagynom. Már szinte félve megyek a háziórvoshóz vissza, hogy sajnos ez sem jó mert a nem használt, vagy a mellékhatásai miatt. Kérdezni szeretném, hogy mit tehetnék, már? Jelenleg a Rasoltan 50-mg.szedem, de ez sem jó erős zívdobogást okoz, ezt két hete szedem, de abba kell hagynom, a vérnyomásomat sem vitte le. Mit tehetnék, én már nem tudom. Tisztelettel várom válaszát. Köszönöm.
Tisztelt Dallos Pálné!
Mindenképpen jöjjön el rendelésemre. A leírtak alapján is komplex problémával állunk szemben. Kérem, hogy minden eddigi papírját, leletét, orvosi dokumentációját hozza magával.
Üdvözlettel
dr. Kapocsi Judit

Hírek

Hemofília – a vérzékenység okai

Hemofília – a vérzékenység okai

A vérzékeny betegeknél csökkent véralvadás áll fenn, vagyis egy kisebb sérülés következtében is elhúzódó vérzés jelentkezik. A trombofíliásokkal szemben tehát, akiknél fokozott véralvás miatt a vérrögök kialakulása jelent veszélyt, a vérzékenyek esetében épp az okozza a problémát, hogy a vér nem, vagy csak nagyon lassan alvad meg. A vérzékenységen belül a hemofíla okait, és a kezeléssel kapcsolatos fontosabb tudnivalókat dr. Szélessy Zsuzsanna hematológus, a Trombózis – és Hematológiai Központ főorvosa foglalta össze.

További részletek
Trombózis után - ezek a betegek leggyakoribb kérdései

Trombózis után - ezek a betegek leggyakoribb kérdései

Ha valakinél a trombózis tünetei jelentkeznek, az első és legfontosabb a sürgősségi orvosi ellátás a betegség igazolása és az életveszélyes szövődmény megelőzése céljából. Az akut panaszok kezelését követően azonban számos kérdés vetődik fel a betegekben. Dr. Kósa Éva, a Trombózis – és Hematológiai Központ angiológusa ezekre adott válaszokat.

További részletek

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

Facebook csoportjaink

Prima Medica

Prima Medica Egészséghálózat