A trombózis meglétének diagnózis felállítása nem a Trombózis- és Hematológiai Központ profilja, szakmailag azonnali akut ellátást igényel, amire mi - fekvőbeteg osztály intenzív osztály hiányában - nem vagyunk felkészülve. Akut ellátás igénye esetén, kérjük, hívjon mentőt, és keresse fel a területileg illetékes kórházat!

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónk

tisztelt válaszadó.
a kérdésem a következő lenne.
53 éves nő vagyok.sajnos születésem óta KÖVÉR/5,60 kg/most 160 kg sajnos ,az élettörténetemmel nem szeretném untatni önöket csak azért írtam le,hogy jobban megértsék a helyzetemet.18 évig kézilabdáztam 90 kg volt a versenysúlyom.utána sajnos híztam 30 kg-ot.aztán elkövettem életem egyik legnagyobb hibáját,és elkezdtem fogyókúrázni.azóta
az évek óta négyszer fogytam le,és ötször híztam vissza mindig többet,és többet.
kb:3 éve kezelik a magas vérnyomásomat,ez év elején a cukrom is elkezdett felfelé kúszni.szerencsére még csak 6,2-6,4 éhomra.most júniusban a vérvételnél kiderült,hogy a húgysavszintem is magas egy
kicsit /452 m-mol/,ezeket azért írom mert már évek óta a jobb lábamon a bokám felett folyton piros a bőr.sajnos mostanában,már a bal lábamon is ilyen sőt,a nagy meleg beköszöntésével még csúnyábbak lettek, most már fájnak is,és dagadnak is.a háziorvos azt mondta perifériás érbetegség,szedjek detralexet.voltam nyirokmasszásos felfújhatós kezelésen,de nem lett jobb.elküldtek belgyógyászhoz,ő csinált doppler vizsgálatot az negatív lett.utána minden vizsgálat nélkül azt mondta,hogy szívelégtelenség miatt ilyen a lábam,foggyak le de gyógyszert nem adott.visszamentem a háziorvoshoz egy másik rendelt ő viszont azt mondta,hogy köszvény.igen
tudom hogy az évek óta cipelt
súlyfelesleg miatt vannak a problémáim,de most akkor mi is a bajom?három orvos háromfélét mondott merre induljak? szív,vagy ér,vagy köszvény?szeretnék tanácsot kérni,hogyha nem tudok lefogyni akkor így kell leélni az életem?valami segítség csak van.a fogyás folyamatban van,de valószínüleg nem fogok tudni
gyorsan lefogyni,mert idáig is az volt a baj,ezért lett a jo-jozás.viszont a tüneteim egyre durvábbak,ezért kérdezem,hogy van-e segítség.
válaszukat előre is köszönöm
Kedves Zsuzsa!

Kérem ne könyvelje el magát dundinak, higgyen abban hogy segítséggel és szilárd elhatározással fog tudni fogyni.
A boka fölött leírt bőrelváltozások leginkább vénás és nyirok elégtelenségre jellemzőek. Ezek kezelése viszonylag megfelelő, főként valamilyen kompressziós módot (fáslit vagy zoknit) jelent. Ehhez angiológiai vizsgálat javasolt. Köszvénynek és a szívelégtelenségnek mások a tünetei.
A fogyáshoz, amikor úgy gondolja hogy eljött az ideje, kérjen professzionális segítséget, a titok az apró de biztos és elfogadott lépésekben rejlik. Nyilván fogyni Önnek kell, de annak módjában tud kapni külső segítséget.
Tisztelettel:
Dr Kósa Éva

Hírek

Jóval nagyobb a vérrögképződés kockázata a Covid fertőzés után, mint az oltást követően

Jóval nagyobb a vérrögképződés kockázata a Covid fertőzés után, mint az oltást követően

A Covid-19-et okozó vírussal való fertőzés után az életveszélyes vérrögök kialakulásának esélye messze meghaladja az AstraZeneca és a Pfizer vakcinák okozta esetleges mellékhatásokat a legnagyobb ilyen jellegű tanulmány szerint. Prof. Blaskó György, a Trombózis-és Hematológiai Központ véralvadási specialistájának véleménye a témában. 

További részletek
Teendők és vizsgálatok agyi érkatasztrófa után

Teendők és vizsgálatok agyi érkatasztrófa után

Az agyi érkatasztrófák száma évről évre növekszik. Gyors beavatkozás nélkül halálhoz, tartós bénuláshoz is vezethet, így nagy gondot kell fordítani a prevencióra, az egészséges életmódra, valamint a kiváltó tényezők, betegségek megfelelő kezelésére. Amennyiben valakinél egyszer már kialakult, megnő az esélye annak, hogy a probléma ismételten fellép. Prof. Blaskó Györgytől, a Trombózis-és Hematológiai Központ véralvadási specialistájától megkérdeztük, vajon mit is takar egy agyi érkatasztrófa, és hogy melyek a legfontosabb teendők utána. 

További részletek

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

Facebook csoportjaink

Prima Medica Egészséghálózat