Orvos válaszol

Kérjük mielőtt felteszi kérdését, olvassa el az eddig feltett kérdéseket, és az azokra adott válaszokat ITT.

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatait (az e-mail címét és a megadott nevet, amely utóbbi lehet akár csak egy tetszőleges, kitalált megnevezés is), kizárólag a beküldött kérdés informatikai azonosításához és a válasz e-mail megküldéséhez használjuk.

Egyúttal felhívjuk a figyelmét arra, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön hozzájárul ezen adatok általunk történő kezeléséhez. Bővebb információért kérjük olvassa el az Adatvédelmi tájékoztatónkat, illetve Adatkezelési Tájékoztatónkat!

Kedves Látogatónk!

Felhívjuk a kedves érdeklődők figyelmét, hogy a labor és egyéb vizsgálati eredmények kiértékelése minden esetben kizárólag szakorvosi kompetencia, amely csak a teljes klinikai kórkép, valamint az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg. Ezért javasoljuk, hogy az ilyen jellegű kérdések kapcsán jelentkezzenek be hozzánk személyes vizitre vagy távkonzultációra.

Tisztelt Professzor ÚR!
Segítségét szeretném kérni,47 éves vagyok,kétszer volt trombózisom ,a második sajnos mélyvénás súlyos fokú nagy kiterjedésű bal lábszáram egész hosszában érintette. 2009-óta szedek vér alvadás gátlót.Az lenne a kérdésem? Kaphatok-e ismét trombózist ? Mindkét kézfejem az ujjaimmal együtt ,dagad,fáj,kékül.Miből állt a kivizsgálás? Sima Rtg plusz labor,ennek alapján kaptam diagnózist "SÁVOS ATROPHIA" jelenleg erős fájdalom csillapító mellett sem szűnik meg a csontig ható fájdalmam,Függetlenül a diagnózistól "SORVADÁS" fel fogok keresni érsebészt,mert itt ebben a községben az orvosi ellátás sajnos igen gyenge,beutalóval nem lát el senki.A lábamat azóta is alig tudom terhelni,most már a kezemet sem,Félek mer így hagynak a magamra,A lábam miatt 6-éve csak akkor vettek fel osztályra,amikor már teljesen le állt benne a keringés. Véralvadás gátló mellet nem lehet trombózisom ismét-ezt nem én.az orvos állítja! No de érrendszeri gond lehet a kezemben-ezt már én feltételezem. Válaszát , tanácsát,nagyon szépen köszönöm!
Tisztelettel:Erika
Kedves Erika !

Nem derül ki a leveléből, hogy melyik alvadásgátlót szedi és milyen IN értékei vannak. Ha< 2 INR, akkor kiújulhat a thrombosisa. Keressen fel a Trombózis Központban az összes leletével együtt.

Üdv

Dr. Blaskó György

Prima Medica Egészségközpontok