Orvos válaszol

Kérjük mielőtt felteszi kérdését, olvassa el az eddig feltett kérdéseket, és az azokra adott válaszokat ITT.

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatait (az e-mail címét és a megadott nevet, amely utóbbi lehet akár csak egy tetszőleges, kitalált megnevezés is), kizárólag a beküldött kérdés informatikai azonosításához és a válasz e-mail megküldéséhez használjuk.

Egyúttal felhívjuk a figyelmét arra, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön hozzájárul ezen adatok általunk történő kezeléséhez. Bővebb információért kérjük olvassa el az Adatvédelmi tájékoztatónkat, illetve Adatkezelési Tájékoztatónkat!

Kedves Látogatónk!

Felhívjuk a kedves érdeklődők figyelmét, hogy a labor és egyéb vizsgálati eredmények kiértékelése minden esetben kizárólag szakorvosi kompetencia, amely csak a teljes klinikai kórkép, valamint az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg. Ezért javasoljuk, hogy az ilyen jellegű kérdések kapcsán jelentkezzenek be hozzánk személyes vizitre vagy távkonzultációra.

T:prof úr,szeretnék tanácsot kérni, kettő éve két oldali tüdő emboliát kaptam, verhigitot szedek (lixianat szedem) vérnyomásra is szedek gyógyszert,nagyon sokat bíztam,Genix étrend kiegészítő tablettát szeretném megkérdezni hogy lehet e szedni ? Előre is köszönöm szépen.
Kedves Erika!



Lixiánától szedheti nem befolyásolja a hatását, viszont ezeknek a testsúly csökkentő készítményeknek a mellékhatása az szokott lenni, hogy megemelik a vérnyomást ezért azt tanácsolnám szakorvosával vegye fel a kapcsolatot, ő tud majd biztos választ adni a kérdésére.

Üdvözlettel,

Erika Bodi

Prof. Dr. Blaskó György

belgyógyász

Prima Medica Egészségközpontok