Orvos válaszol

Kérjük töltse ki az űrlapot, és kollégánk fel fogja venni Önnel a kapcsolatot.

ÉVa
Tisztelt dr úr, dr nő! Két éve szívkatéterzésen estem át, sajnos három helyen vágtak, illetve próbálták ffelvezetni a katétert. 24 órás intenzíív ellátás után haza engedtek. több hónapig véraláfutás éktelenkedett a beavatkozások helyén , ami fájdalmas is volt. Sajnos a fájdalom nem múlt el ,sőt fokozodott. Mindkét lábam ,főleg a combomban lévő erek fájnak folyamatosan még pihenéskor is. Kétszer voltam érgyógyásznál problémámmal , sajnos eredménytelenül. Kérem tanácsukat , milyen további teendőt javasolnak. Köszönettel Éva.
Tisztelt Éva!

Érfestés után gyakran sérülnek a bőridegek, ezen felül fájdalmait visszérfájdalmak is okozhatják. Mivel már vizsgálták is, a leírás alapján nem tudok pontosabbat mondani. Ha gondolja szívesen látom, mert problémájára biztosan van valamilyen megoldás.

Tisztelettel:

Dr Kósa Éva

Orvos válaszol

Kérjük, töltse ki az űrlapot, és kollégánk fel fogja venni Önnel a kapcsolatot. 

Név:

E-mail:

Az Ön kérdése

Facebook csoportjaink

PRIMA MEDICA