A trombózis meglétének diagnózis felállítása nem a Trombózis- és Hematológiai Központ profilja, szakmailag azonnali akut ellátást igényel, amire mi - fekvőbeteg osztály intenzív osztály hiányában - nem vagyunk felkészülve. Akut ellátás igénye esetén, kérjük, hívjon mentőt, és keresse fel a területileg illetékes kórházat!

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónk

Tisztelt Doktor Úr! 32 éves férfi vagyok, 9 éve szedek folyamatosan syncumart, mivel volt egy mélyvénás trombózisom és Leiden mutációt (heterozigóta) állapítottak meg nálam a későbbi vizsgálatok során. Egyre inkább aggasztanak a K-vitaminnal kapcsolatos kutatások, melyek abba az irányba mutatnak, hogy a vitamin szerepet játszik az érelmeszesedés megelőzésében, a hiánya pedig a kialakulását valószínűsíti. Egyéb betegségeim miatt (B-K mole szindróma, tehát napra nem mehetek, valamint Hashimoto-thyreoiditis) ráadásul fokozott D-vitamin bevitelre van szükségem, ami tovább fokozhatja a K-vitamin nem megfelelő jelenlétével kapcsolatos problémákat. A kérdésem az lenne, hogy javasolná-e az új típusú véralvadásgátlókra történő átállást, érdemes-e ebben a helyzetben konzultációra elmennem Önökhöz. (Természetesen ha nem javasolt szakmailag, akkor nem látnám értelmét, ezért az előzetes kérdés.) Nagyon köszönöm a segítségét, Földvári Attila
Kedves Attila !
Szerintem mindenképpen keressen fel, mert ilyen esetben az OEP támogatja az új antikoaguláns felirását 90% kedvezménnyel.
Üdv:
Dr. Blaskó György

Hírek

DIC- amikor a véralvadási rendszer összeomlik

DIC- amikor a véralvadási rendszer összeomlik

A COVID-19 és az ellene alkalmazható bizonyos vakcinák témájához kapcsolódóan gyakran olvasni az ún. DIC nevű állapotról. Hogy pontosan mit is takar ez a ritka, ám életveszélyes szövődmény, azt prof. Blaskó Györgytől, a Trombózis-és Hematológiai Központ véralvadási specialistájától tudtuk meg. 

További részletek
Tüdőembólia vagy COVID okozta nehézlégzés?

Tüdőembólia vagy COVID okozta nehézlégzés?

A tüdőembólia és a COVID okozta tüdőgyulladás miatt fellépő nehézlégzést igen nehéz megkülönböztetni egymástól, ám kezelésük miatt fontos az állapot mihamarabbi meghatározása. Prof. Blaskó György, a Trombózis-és Hematológiai Központ véralvadási specialistája segít elkülöníteni a kettőt. 

További részletek

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

Facebook csoportjaink

Prima Medica

Prima Medica Egészséghálózat