A trombózis meglétének diagnózis felállítása nem a Trombózis- és Hematológiai Központ profilja, szakmailag azonnali akut ellátást igényel, amire mi - fekvőbeteg osztály intenzív osztály hiányában - nem vagyunk felkészülve. Akut ellátás igénye esetén, kérjük, hívjon mentőt, és keresse fel a területileg illetékes kórházat!

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónk

Tisztelt Dr. Úr!

8 hetes terhes vagyok. Kedden volt egy vérzésem. Hasi ultrahangon megnézték a babát azt mondták h vele minden rendben van. Nem tudják mi okozta a vérzést. A babám lombik útján sikerült. Többször volt vetélésem és kétszer méhenkivüli terhességem. Egy immunulogus javaslatára ettől a lombiktól metypredet kellett szednem 50 napig, és clexánt kellett adnom. Az immunulogus mindkettőt 50 napig javasolta. Viszont az orvos aki a lombikot csinálta azt mondta hogy a 12. hétig kell a clexánt használnom. Az 50 nap után 1,5 héttel a hasamon ahová a clexánt beadom és annak környékén nagy piros foltok jelentek meg,melyek nagyon viszketnek. Az orvos a clexán helyett fraxiparine írt fel. Mindkét injekció 0,6 ml. Az injekció váltás után a 2. napon kezdődött a vérzés. Azóta néha néha van még vérzés, vagy barnázás. Azt mondták a kórházban hogy ha 3 napon nem múlik el a vérzés menjek vissza. Trombózis hajlamom nincs,legalábbis minden véreredményem rendben van ilyen szempontból. Persze több gyógyszert is kell szednem, l-thyroxint, merkformint, prolutexet, crinon gélt /amit most a vérzés miatt fel kellett függeszteni /. Néha érzek egy egy szúrást a hasamban ami nem biztos hogy jó jel. Azt szeretném kérdezni, hogy nincs e más módszer a fraxiparine helyett, és jó ötlet e ezek után használni? Az orovos aki a lombikot csinálta azt mondja hogy muszáj használnom a 12. hétig, de a nőgyógyász akihez járok nem érti miért kell még mindig használni ezt s injekciót

Köszönettel: Futásné Sz.Anikó
Kedves Anikó !

A kérdés elég komplikált,kérem jelentkezzen be hozzám és megbeszéljük.

Minél előbb, annál jobb!



Üdvözlettel :

Dr. Blaskó György

Hírek

B12 vitamin: ennyi mindent okozhat a hiánya

B12 vitamin: ennyi mindent okozhat a hiánya

A B12 vitamin is fontos szerepet tölt be a vörösvérsejtek képzésében, így ha vérszegénységre utaló tüneteink vannak, nem biztos, hogy kizárólag vaspótlással orvosolni tudjuk a problémát. Dr. Kárpáti Ágnes onkohematológus, a Trombózis- és Hematológiai Központ orvosa elmondta, milyen tünetek kapcsán gondoljunk B12 vitaminhiányra.

További részletek
Vigyázat, ezek mélyvénás trombózis jelei!

Vigyázat, ezek mélyvénás trombózis jelei!

Ha már kialakult, a legfontosabb a mozdulatlanság. Fizikai aktivitás hatására a trombózist követő első napokban ugyanis a trombus leszakadhat és tüdőembóliát is okozhat. Prof. Blaskó György, a Trombózis és Hematológiai Központ véralvadási specialistája elmondta, hogy honnan ismerhetjük fel, melyek a mélyvénás trombózis jelei és mit tegyünk ilyen esetben.

További részletek

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

Facebook csoportjaink

PRIMA MEDICA