Orvos válaszol

Kérjük mielőtt felteszi kérdését, olvassa el az eddig feltett kérdéseket, és az azokra adott válaszokat ITT.

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatait (az e-mail címét és a megadott nevet, amely utóbbi lehet akár csak egy tetszőleges, kitalált megnevezés is), kizárólag a beküldött kérdés informatikai azonosításához és a válasz e-mail megküldéséhez használjuk.

Egyúttal felhívjuk a figyelmét arra, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön hozzájárul ezen adatok általunk történő kezeléséhez. Bővebb információért kérjük olvassa el az Adatvédelmi tájékoztatónkat, illetve Adatkezelési Tájékoztatónkat!

Kedves Látogatónk!

Felhívjuk a kedves érdeklődők figyelmét, hogy a labor és egyéb vizsgálati eredmények kiértékelése minden esetben kizárólag szakorvosi kompetencia, amely csak a teljes klinikai kórkép, valamint az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg. Ezért javasoljuk, hogy az ilyen jellegű kérdések kapcsán jelentkezzenek be hozzánk személyes vizitre vagy távkonzultációra.

Kedves Dr Ùr! Köszönöm az eddigi vàlaszait, lehet az elözö kérdèsem roszul tettem fel..:( Thai földre utazom,( warfarint szedek , napi 6mg, protein c hiany miatt,) kèrdèsem az lenne, ha hepatitis.. Vagy màs miatt vèdö oltàst kapok, mennyire folyasolja a hatasat a warfarinnak? Eggyütt szedhetö?
Kedves Gabriella!

A hepatitis elleni és egyéb védőoltások egyáltalán nem módosítják a warfarin kezelést

Üdvözlettel

Dr. Blaskó György

Prima Medica Egészségközpontok