Orvos válaszol

Kérjük töltse ki az űrlapot, és kollégánk fel fogja venni Önnel a kapcsolatot.

GASPAR ZSOLT
Tisztel doktor no 1995 baleset kovetkezteben most mind a ket labam trombozisos. Kerdesem mit ehetek e smit ihatok most per pillanat erdelybe elek szuleimmel hiszen Pecset a kis beteg jaradekbol nem tudok meglenni es melot se talalok bant nagyo mert szerettem dolgozni barhol , itt szekely foldon mivel euros kartyam van a korhazba magyar orvos kezel leorditva csak 1 nap utanna csak ha megyek cikiz a maga modjan el kell viselni amit magyarba nem tapasztaltam 2o even at soha
Kedves Zsolt!

Ha postrombozisos a lába, bőrelszíneződéssel, esetleg fekéllyel, akkor élete végéig kell alvadásgátlót szednie.

Enni mindent lehet, csak a napi K vitamin bevitel legyen hasonló mindennap, mert a Warfarin hatását a K vitamin befolyásolja.

Nagyon sajnálom, hogy messziről nem tudok segíteni. Talán, ha újra Budapesten jár többet segíthetek.

Üdvözlettel:

dr. Szélessy Zsuzsanna

Orvos válaszol

Kérjük, töltse ki az űrlapot, és kollégánk fel fogja venni Önnel a kapcsolatot. 

Név:

E-mail:

Az Ön kérdése

Facebook csoportjaink

PRIMA MEDICA