Orvos válaszol

Kérjük töltse ki az űrlapot, és kollégánk fel fogja venni Önnel a kapcsolatot.

Illés Zita
Tiszteletem! Édesanyám csípőmütét előtt áll (81 éves, 26 éve szedi a Syncumár tbl/pitvar fibr. miatt) . Clexane és a Fraxiparine inj.-ra alllergiás reakció lépett fel. Ön tanácsolta ,hogy probáljuk meg a Fragmin injekciót. Sajnos erre is allergiás lett. Kezelőorvosa tanácstalan. Mit javasol a továbbiakban ? A mütét sürgös lenne, mert már alig tud menni és erős fájdalmai is vannak. Üdv: I. Zita
Kedves Zita !

Édesanyjának akkor be kellene szerezni certoparine-t, vagy Sandoparine-t Ha nem megy, akkor a fennálló rendelkezése értelmében a szükséges dózisú Xarelto szedésére kell áttérni. De ezt a sebésszel egyeztesse!!!.

Üdvözlettel :Dr.Blaskó György

Orvos válaszol

Kérjük, töltse ki az űrlapot, és kollégánk fel fogja venni Önnel a kapcsolatot. 

Név:

E-mail:

Az Ön kérdése

Facebook csoportjaink

PRIMA MEDICA