A trombózis meglétének diagnózis felállítása nem a Trombózis- és Hematológiai Központ profilja, szakmailag azonnali akut ellátást igényel, amire mi - fekvőbeteg osztály intenzív osztály hiányában - nem vagyunk felkészülve. Akut ellátás igénye esetén, kérjük, hívjon mentőt, és keresse fel a területileg illetékes kórházat!

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónk

Jó napot kívánok. 27 éves vagyok és tavaly 2 vételésem volt (elhalt 7-ik heten és anembryonic ). Utána csináltam trombozishajlamot és az eredmény következő lett: Faktor 5 - GG, Faktor 2- GG, MTHFR (C677T)- CC, MTHFR (A1298C) - AC. Az orvos mondta hogy minden rendben van de felirta Fraxiparint 0,4 a terhességi teszttól kezdve ( max 50-napig kell szurnom magam). Most megtudtam hogy terhes vagyok és aggodok hogy nem lesz baj a babának mikor abbahagyom gyogyszert vagy kell vizsgálni még valamit?
Köszönöm
Kedves Ivanna!
Kérem fáradjon el hozzám egy vizitre, mert nem egyértelmű, hogy miért is kezdték el a Fraxiparine-t, és miért is kell abbahagyni!
Minden orvosi papírját hozza el magával, mert csk így tudok Önnek korrekt választ adni.
Üdvözlettel: Dr. Szélessy Zsuzsanna

Hírek

Limfödéma: a lábdagadás komoly problémát jelezhet

Limfödéma: a lábdagadás komoly problémát jelezhet

Betegséget jelezhet, ha estére bedagad a lába, a bokánál meglátszik a zokni lenyomata. A láb duzzanata akár szív-, vesebetegség, visszér probléma vagy limfödéma jele is lehet. A lábdagadás kivizsgálásáról és a limfödéma okairól dr. Kósa Éva, a Trombózis – és Hematológiai Központ angiológusa beszélt.

További részletek
Vérszegénység várandósság alatt

Vérszegénység várandósság alatt

Vérszegénység gyakran jelentkezik a várandósság időszakában. Dr. Szélessy Zsuzsanna hematológus, a Trombózis – és Hematológiai Központ főorvosa elmondta, milyen tünetek kapcsán gyanakodjuk, hogyan kezeljük és tehetünk-e valamit a megelőzés érdekében.

További részletek

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

Facebook csoportjaink

PRIMA MEDICA