Orvos válaszol

Kérjük mielőtt felteszi kérdését, olvassa el az eddig feltett kérdéseket, és az azokra adott válaszokat ITT.

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatait (az e-mail címét és a megadott nevet, amely utóbbi lehet akár csak egy tetszőleges, kitalált megnevezés is), kizárólag a beküldött kérdés informatikai azonosításához és a válasz e-mail megküldéséhez használjuk.

Egyúttal felhívjuk a figyelmét arra, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön hozzájárul ezen adatok általunk történő kezeléséhez. Bővebb információért kérjük olvassa el az Adatvédelmi tájékoztatónkat, illetve Adatkezelési Tájékoztatónkat!

Kedves Látogatónk!

Felhívjuk a kedves érdeklődők figyelmét, hogy a labor és egyéb vizsgálati eredmények kiértékelése minden esetben kizárólag szakorvosi kompetencia, amely csak a teljes klinikai kórkép, valamint az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg. Ezért javasoljuk, hogy az ilyen jellegű kérdések kapcsán jelentkezzenek be hozzánk személyes vizitre vagy távkonzultációra.

Tisztelt Doktor Úr!
kb féléve volt egy trombózisom a bal térdem alatt és azóta syncumár tablettát szedek.A kórházban a főorvos úr azt mondta hogy kb fél évig kel szednem a gyógyszert,aztán átpasszolt a körzeti orvoshoz aki felügyeli az eredményem,ami hála isten mindig jó.Csakhogy a doktor nő azt mondja hogy egy évig kel szednem a gyógyszer vagy lehet tovább.Minden bizalmam a doktornőé de szeretném kizárni hogy esetleg fölöslegesen szedjem.Kérdésem:Van-e lehetőség önöknél ultra hanggal és egyéb esetleges vizsgálattal meg alapítani hogy menyire szükséges még a gyógyszeres kezelés. 46 éves vagyok nem dohányzom és alkoholt sem fogyasztok,valószínűleg a trombózist egy vesekő műtét okozta és az azt megelőző 1 hónapos kórházi kezelés,mert rögtön a műtét után jelentkezett.A lábamon csak a bokámnál látható egy kis visszér,a lábszáram olyan mint 20 éves koromban ami most már az eset után szépen vissza is izmosodott. Üdvözlettel:Józsi
Kérem hívjon a fenti telefonszámon megbeszélés végett.

Prima Medica Egészségközpontok