A trombózis meglétének diagnózis felállítása nem a Trombózis- és Hematológiai Központ profilja, szakmailag azonnali akut ellátást igényel, amire mi - fekvőbeteg osztály intenzív osztály hiányában - nem vagyunk felkészülve. Akut ellátás igénye esetén, kérjük, hívjon mentőt, és keresse fel a területileg illetékes kórházat!

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónk

Tisztelt Hölgyem/Uram!
Nekem közel két éve volt distalis MVT-m, 24 éves koromban, fogamzásgátló mellett. Szerencsére rendben gyógyultam, és az összes elvégezhető genetikai vizsgálatom negatív lett és antphospolid syndroma sem igazolható. Snycumart szedtem, majd az utolsó vérvizsgálat után csak annyit közöltek, hogy már nem szükséges további kezelés. Még az orvosommal sem tudtam beszélni, csak a leletet nyomták a kezembe. A VIII faktorom még emelkedett eszerint, 190%, nem tudom ez normális-e? Korábban, amikor 210 volt, már akkor is azt mondták, hogy „nomrál érték határán” és ha úgy gondolom, már ne szedjem a gyógyszert.
A fogamzásgátlót mellőzöm, nem dohányzok, ha sokat kell ülnöm, átmozgatom magam rendszeresen, járok kocogni, sok folyadékot fogyasztok, szóval igyekszem mindent megtenni, de mégis rettegek attól, hogy újra bajom lesz. Illetve nem tudom, a K vitamin kerülendő-e vagy sem... a Syncumar ugye annak blokkolása elvén alapul, de azt is olvastam hogy a normális faktorműködéshez elegendő K vitamin szükséges. Előre is köszönöm tanácsukat!
Tisztelt K. Éva!

Kissé  magasabb VIII faktor szint nem jelentős, de sok kérdést vetett fel, Kérem jelentkezzen be a  Trombózis Központba és mindegyiket megbeszéljük.

Tisztelettel: Prof. Dr. Blaskó György

Hírek

Folyton lázas? Daganat is okozhatja!

Folyton lázas? Daganat is okozhatja!

A láz a szervezet egy hasznos védekezési reakciója, melyet valamilyen fertőzés, sérülés vagy egyéb kóros állapot vált ki. Időnként mindenkinél jelentkezik, ám rendszerint pár nap után csökkenni szokott, majd a gyógyulással megszűnik. Azonban, ha hosszabb ideje fennáll vagy vissza-visszatér, az alapos kivizsgálást indokol, ugyanis akár hematológiai daganat tünete is lehet! A témában dr. Kárpáti Ágnest, a Trombózis-és Hematológiai Központ hematológusát kérdeztük.

További részletek
Tavaszi fáradtság vagy vashiány?

Tavaszi fáradtság vagy vashiány?

Tavasszal igen sokan panaszkodnak a szokásosnál nagyobb fáradtságra, aluszékonyságra. A tavaszi fáradtságnak nevezett állapot nem tekinthető betegségnek, így kezelést sem igényel, hiszen csupán átmeneti problémáról van szó. Azonban, ha hosszabb időn keresztül fennáll, illetve, ha olyannyira nagymértékű, hogy már a mindennapokat is befolyásolja, úgy érdemes vashiányra is gyanakodni. A témában dr. Fehér Ágnest, a Trombózis-és Hematológiai Központ hematológiára specializálódott belgyógyászát kérdeztük.

További részletek

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

Facebook csoportjaink

Prima Medica Egészségközpontok

Tájékoztatjuk tisztelt pácienseinket, hogy a hatályban lévő jogszabályok szerint rendelőinkben továbbra is kötelező a maszk használata mind az ott dolgozók, mind pedig a hozzánk érkező betegek és kísérőik számára. Kérjük szíves megértésüket és az előírás betartását!