Orvos válaszol

Kérjük töltse ki az űrlapot, és kollégánk fel fogja venni Önnel a kapcsolatot.

Katalin
Tisztelt Professzor úr!!!



Több mint 2 hónapja súlyos boka törésem volt,a külső és belső része lemezelve van ,szilánkos törés volt. Mielőtt haza jöhettem volna jeleztem az orvos felé ,hogy a vádlimban égő feszítő érzést érzek. Clexáne 0.6ml napi kétszeri adagra emelték. Majd vérvétel ultrahang után a szinkumárt is próbálták be állítani 4 szem majd 6 szem .Egy alkalommal jött a belgyógyászatról egy doktor úr ,és azt mondta szerinte a napi 2 szeri Clexszáne az elég. Majd be is állították . Most több mint 1 hónapja nem voltam vérvételen, nem tudom az eredményemet . Azt mondták elég lesz fél év múlva a vérvétel addigra is adták ki a javaslatot az injekcióra . De végül is lehet e? olyan hogy alergiát okoz a Clexszáne mert szuri után meg most már sokáig égő viszketés van a hasam bőrfelületén. De végül is nem mondták meg hogy a lábam melyik részén van a trombózis . Mit csináljak mert nagyon aggaszt most már, keressek fel érsebészt vagy mit tegyek. A családban soha senkinek nem volt trombózisú megbetegedése . Kérem segítségét,véleményét, mi a teendőm a továbbiakban.

Segítségét köszönöm szépen.



Katalin 59 éves
Kedves Asszonyom,



Nem akarom a feltételezett thrombosisával kapcsolatban az alkalmazott vizsgálatokat és kezelést minősíteni, mert nem tudom, pontosa mikor mi történt.

Egy biztos, diagnosztizálni kell a mélyvénás thrombosis (MVT)majd azonnal kezelni. A 2 x 0,6 ml. Celaxane átlagos testsuly mellet feltehető elegendő therápiás dózisként. Ami nem világos számomra, hogy miért tartották egváltoztatandónak a napi 6 mg Syncumar után a kezelést, és miért tértek vissza Clexane-ra?

Egyéb laborvizsgálat történt? Mik az eredmények?

Szerintem az lenne a leghelyesebb, ha bejelentkezne az Oxygen Medical -ba jövő hét péntekre, elhozná az össze rendelkezésre álló papirját és én akkor átnézek mindent és végleges eredmény kialakítása is lehetséges.

Amit leírt, az ugyanis számomra rémálom és a beteg felvilágosítási jogának sértése.

Tisztelettel

Dr. Blaskó György

Orvos válaszol

Kérjük, töltse ki az űrlapot, és kollégánk fel fogja venni Önnel a kapcsolatot. 

Név:

E-mail:

Az Ön kérdése

Facebook csoportjaink

PRIMA MEDICA