A trombózis meglétének diagnózis felállítása nem a Trombózis- és Hematológiai Központ profilja, szakmailag azonnali akut ellátást igényel, amire mi - fekvőbeteg osztály intenzív osztály hiányában - nem vagyunk felkészülve. Akut ellátás igénye esetén, kérjük, hívjon mentőt, és keresse fel a területileg illetékes kórházat!

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónk

Tisztelt dr. Szélessy Zsuzsanna! 2009. márciusban volt-- másodszor-- a bal lábamban a - véna politeaban - mélyvénás trombózisom. Azóta szedem a Marfarint és a 2 szer 1 tbl. Detralex gyógyszert. Meddig kell még szednem a Detralexet, vagy van jobb gyógyszer is már helyette. Nagyobb terhelésre a lábam dagad, fáj, ég, egy nap (polcolásos ) fekvés kell, hogy újra járni tudjak. Mindig egyre hosszabb időre van most már szükség, hogy regenerálódjon a lábam. Először 1985-ben volt szülés után 2 hétre, vena femorális l. u. et mindkét véna iliaca communisban trombózisom, sepsis miatt, 2 év múlva Antithrombin III. defectust állapított meg Dr. Losonczy Hajna a pécsi klinikán. Ez a defectus egy életre szól, vagy elmúlhat? Most már mindig dagadni fog a lábam? Erre most már nincs gyógymód? Köszönettel : Mária Gyöngyösről.
Kedves Mária!
Az elmondottak alapján, valószínű, hogy élete végéig gyógyszert kell szednie.
Természetesen a láb állapotán lehet és kell is javítani. Kérem jelentkezzen be hozzám egy vizitre, hogy megvizsgáljam, átnézzem a leleteit. Esetleg a kontroll vérvételeket, ultrahang vizsgálatot, életmódbeli, véna-, nyiroktorna gyakorlatok elsajátítására vonatkozóan megoldást kínáljak. Amennyiben lehetséges a gyógyszerváltoztatást is megbeszélnénk.
Üdvözlettel:
dr. Szélessy Zsuzsanna

Hírek

Hemofília – a vérzékenység okai

Hemofília – a vérzékenység okai

A vérzékeny betegeknél csökkent véralvadás áll fenn, vagyis egy kisebb sérülés következtében is elhúzódó vérzés jelentkezik. A trombofíliásokkal szemben tehát, akiknél fokozott véralvás miatt a vérrögök kialakulása jelent veszélyt, a vérzékenyek esetében épp az okozza a problémát, hogy a vér nem, vagy csak nagyon lassan alvad meg. A vérzékenységen belül a hemofíla okait, és a kezeléssel kapcsolatos fontosabb tudnivalókat dr. Szélessy Zsuzsanna hematológus, a Trombózis – és Hematológiai Központ főorvosa foglalta össze.

További részletek
Trombózis után - ezek a betegek leggyakoribb kérdései

Trombózis után - ezek a betegek leggyakoribb kérdései

Ha valakinél a trombózis tünetei jelentkeznek, az első és legfontosabb a sürgősségi orvosi ellátás a betegség igazolása és az életveszélyes szövődmény megelőzése céljából. Az akut panaszok kezelését követően azonban számos kérdés vetődik fel a betegekben. Dr. Kósa Éva, a Trombózis – és Hematológiai Központ angiológusa ezekre adott válaszokat.

További részletek

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

Facebook csoportjaink

Prima Medica

Prima Medica Egészséghálózat