Orvos válaszol

Kérjük töltse ki az űrlapot, és kollégánk fel fogja venni Önnel a kapcsolatot.

Kis Lajos
Édesanyám (86 éves, cukorbeteg) egy. állítólag epilepsziás roham után eszméletét vesztette é 2 napja nem ébred fel. A pulzusa egyenletes 70-80, rendesen lélegzik, de többször rövid időre rángógörcsöt kap, amitől nem ébred fel, utána "alszik" tovább. Humulin-t és Heparin-t kap az infúzió mellett, néha Seduxen injekciót. Milyen változás várható az állapotában és mitől ébredne fel??
Kedves Lajos !

Igaz eltelt idő a levele írása óta, de nagyon sok levelet kapunk , és igyekszünk mindenkinek válaszolni. Az édesanyjáról leírtak rendkívül súlyosnak tűnnek. Mindenképp kórházi ellátást, megfigyelést igényel. Remélem azóta ellátásra került. Eszméletvesztését több probléma okozhatta akár az epilepsia, akár nagyon alacsony,akár nagyon magas vércukor érték.

Üdvözlettel : Kelemen Edina

Orvos válaszol

Kérjük, töltse ki az űrlapot, és kollégánk fel fogja venni Önnel a kapcsolatot. 

Név:

E-mail:

Az Ön kérdése

Facebook csoportjaink

PRIMA MEDICA