Orvos válaszol

Kérjük mielőtt felteszi kérdését, olvassa el az eddig feltett kérdéseket, és az azokra adott válaszokat ITT.

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatait (az e-mail címét és a megadott nevet, amely utóbbi lehet akár csak egy tetszőleges, kitalált megnevezés is), kizárólag a beküldött kérdés informatikai azonosításához és a válasz e-mail megküldéséhez használjuk.

Egyúttal felhívjuk a figyelmét arra, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön hozzájárul ezen adatok általunk történő kezeléséhez. Bővebb információért kérjük olvassa el az Adatvédelmi tájékoztatónkat, illetve Adatkezelési Tájékoztatónkat!

Kedves Látogatónk!

Felhívjuk a kedves érdeklődők figyelmét, hogy a labor és egyéb vizsgálati eredmények kiértékelése minden esetben kizárólag szakorvosi kompetencia, amely csak a teljes klinikai kórkép, valamint az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg. Ezért javasoljuk, hogy az ilyen jellegű kérdések kapcsán jelentkezzenek be hozzánk személyes vizitre vagy távkonzultációra.

Tisztelt Doktor Úr, Doktor Nő.

35 éves vagyok, 2006-ban volt 2x MVT-m. Genetikai kivizsgálás mindkét alkalommal történt (SOTE, majd Rókus kh), negativ eredménnyel. A második MVT után véglegesre állitottak be syncumarra, mondván célszerúbb ha marad életem végéig. Másfél éve belevágtunk a babaprojektbe, akkor be át lettem állitva Clexane injekcióra. Először 0,8 majd inyvérzés miatt 0,6, végül a laboreredmény függvényében 0,4 maradt. Azőta sajnos nem lettem terhes, de a nőgyőgyászom szerint inkább maradjon a heparin, mert a syncumar komoly károkat okozhat ha jön a baba. Amiben a segitségét kérem szépen: 2 hete külföldre költöztünk, az utazás 2,5 nap volt autóval. 2-3 óránként megálltunk, és közben is igyekeztem mozgatni, feltenni a lábamat. Két napja viszont elkezdett kicsit bedagadni és fájdogálni az alsó lábszáram, illetve ha térdben felhúzom és a lábfejem visszafeszitem, alul húzódik, izomlázszerúen. Kialakulhatott a 0,4 Clexane mellett esetleg trombózisom? Jelenleg 74 kg vagyok. Érdemes esetleg megemelni az adagot és naponta 2x adni be a 0,4 Clexane-t? Sajnos itt orvoshoz eljutni egyelőre nem egyszerú.... Köszönöm a segitségét előre is! Tisztelettel, andrea
Kedves Asszonyom,

Attól eltekintve, hogy könnyelműség volt a hosszú utazás, mindenképpen kapjon 2 x 0,4, vagy 0,6 ml Clexane-t addig is, amig nem csinálnak egy sürgős Doppler vizsgálatot! (nem írta, hogy hol van, de biztosítása remélem, van).

Mindenképpen lássa orvos, mert ha thrombosisa van, elsősorban a tüdőembolitát kell megelőzni!!!!

Feltehetően abba a csoportba tartozik, akiknek olyan thrombofiliájuk van, ahol okott ma még nem tudunk kimutatni. Ez kb az összes eset 35%-a. DE KEZELNI AKKOR IS KELL!!

Üdvözlettel

Dr. Blaskó György

Prima Medica Egészségközpontok