Orvos válaszol

Kérjük mielőtt felteszi kérdését, olvassa el az eddig feltett kérdéseket, és az azokra adott válaszokat ITT.

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatait (az e-mail címét és a megadott nevet, amely utóbbi lehet akár csak egy tetszőleges, kitalált megnevezés is), kizárólag a beküldött kérdés informatikai azonosításához és a válasz e-mail megküldéséhez használjuk.

Egyúttal felhívjuk a figyelmét arra, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön hozzájárul ezen adatok általunk történő kezeléséhez. Bővebb információért kérjük olvassa el az Adatvédelmi tájékoztatónkat, illetve Adatkezelési Tájékoztatónkat!

Kedves Látogatónk!

Felhívjuk a kedves érdeklődők figyelmét, hogy a labor és egyéb vizsgálati eredmények kiértékelése minden esetben kizárólag szakorvosi kompetencia, amely csak a teljes klinikai kórkép, valamint az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg. Ezért javasoljuk, hogy az ilyen jellegű kérdések kapcsán jelentkezzenek be hozzánk személyes vizitre vagy távkonzultációra.

Tisztelt trombózis Központ!
38 éves nő vagyok.Kb.2 éve napi rendszerességgel lábfájdalommal ébredek.A bal vádlim alatti terület fáj,ez a fájdalom pár lépés megtétele után fokozatosan elmúlik és a nap folyamán sem tér vissza. Mivel fogamzásgátló tablettát szedek felkerestem panaszommal orvosomat aki a gyógyszer szüneteltetését javasolta,majd csak a szüneteltetés után történt laborvizsgálat.Az eredmény jó volt így szedhetem továbbra is a gyógyszert.A szüneteltetés alatt panaszaim csökkentek.Kérdésem: ez a lábfájdalom a gyógyszerszedés mellékhatása, ha nem milyen szakorvost keressek fel ?
Köszönettel:Koncz Henriett
Tisztelt Koncz Henriett!



Mindenképp angiológus szakemberrel kellene konzultálnia. Központunkban Dr. Kósa Éva foglalkozik ezzel a területtel. Bejelentkezni a 0670/431 77 29-es számon tud.



Tisztelettel: Kelemen Edina asszisztens

Prima Medica Egészségközpontok