Orvos válaszol

Kérjük mielőtt felteszi kérdését, olvassa el az eddig feltett kérdéseket, és az azokra adott válaszokat ITT.

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatait (az e-mail címét és a megadott nevet, amely utóbbi lehet akár csak egy tetszőleges, kitalált megnevezés is), kizárólag a beküldött kérdés informatikai azonosításához és a válasz e-mail megküldéséhez használjuk.

Egyúttal felhívjuk a figyelmét arra, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön hozzájárul ezen adatok általunk történő kezeléséhez. Bővebb információért kérjük olvassa el az Adatvédelmi tájékoztatónkat, illetve Adatkezelési Tájékoztatónkat!

Kedves Látogatónk!

Felhívjuk a kedves érdeklődők figyelmét, hogy a labor és egyéb vizsgálati eredmények kiértékelése minden esetben kizárólag szakorvosi kompetencia, amely csak a teljes klinikai kórkép, valamint az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg. Ezért javasoljuk, hogy az ilyen jellegű kérdések kapcsán jelentkezzenek be hozzánk személyes vizitre vagy távkonzultációra.

Tisztelt Kósa Éva Doktornő!

Mélyvénás trombózis alakult ki a bal bokám felett 1 sportsérülés nyomán, valamint a felszíni erek is begyulladtak a bal lábszáramon. 2 napja már itthon gyógyulhatok, szedem napi 2x a XARELTO vérhigítót, hogy megszűnjenek a panaszok, ezt orvosom javaslatára min. 3 hónapon át kell használnom. Kérdésem: a Xarelto szedése alatt kezelhetem-e Lioton géllel a vénagyulladásomat? A kettő együtt járhat-e negatív hatásokkal? ( a betegtájékoztatók alapján csökkentheti a Lioton a Xarelto hatását)? Előre is köszönettel: Kovács András
Kedves Kovács András!

Elnézését kérem, hogy ilyen soká válaszolok a kérdésére.

Xarelto szedése mellett a felületes visszérgyulladás miatt nyugodtan használhatja a Lioton gélt, érdemben nincs befolyással a hatására. Bár lehet ez idő alatt a felületes visszérgyulladás tünetei már meg is gyógyultak..

További jobbulást kívánok Önnek.

Tisztelettel:

Dr Kósa Éva

Prima Medica Egészségközpontok