Orvos válaszol

Kérjük mielőtt felteszi kérdését, olvassa el az eddig feltett kérdéseket, és az azokra adott válaszokat ITT.

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatait (az e-mail címét és a megadott nevet, amely utóbbi lehet akár csak egy tetszőleges, kitalált megnevezés is), kizárólag a beküldött kérdés informatikai azonosításához és a válasz e-mail megküldéséhez használjuk.

Egyúttal felhívjuk a figyelmét arra, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön hozzájárul ezen adatok általunk történő kezeléséhez. Bővebb információért kérjük olvassa el az Adatvédelmi tájékoztatónkat, illetve Adatkezelési Tájékoztatónkat!

Kedves Látogatónk!

Felhívjuk a kedves érdeklődők figyelmét, hogy a labor és egyéb vizsgálati eredmények kiértékelése minden esetben kizárólag szakorvosi kompetencia, amely csak a teljes klinikai kórkép, valamint az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg. Ezért javasoljuk, hogy az ilyen jellegű kérdések kapcsán jelentkezzenek be hozzánk személyes vizitre vagy távkonzultációra.

Jónapot dr.úr/nő azlene a kérdésem h kb egy hete,kezdődőtt a tarkó táji fejfájásom,mely arczsibbadásal egybekötve jelentkezik. A tünetek kezdete óta szite egyre alacsonyab a vérnyomásom!!! Volt a minap egy koponya ct-m ami negativ lett,elővagyok jegyezve nyaki carotis ultrahangra,illetve nyaki ct-re. A kérdésem az lenne h felmerült az érszükület lehetösége is,bár a kérdésemre h ez okozhat e alacsony vérnyomást nem válaszoltak! A kérdésem az lenne,hogy az esetleges nyaki,vagy agyi érszükület okozhat e alacsony vérnyomást,vagy esetleg a nyakcsigolyák elváltozása? Melyik valószinűbb? És menyi az esélye h érszülület miatt alacsonyab jóval a vérnyomásom!? Üdv.krisztián
Tisztelt Uram!

Agyi érszűkület nem igazán szokott alacsony vérnyomást okozni, sokkal inkább vérnyomás emelkedést, tehát ezt az összefüggést nem tartom valószínűnek. A nyakcsigolyák elváltozása okozat nyaki fájdalmat, fejfájást, de vérnyomáscsökkenést ugyancsak nem igazán. Az arczsibbadás és fejfájás miatt elkezdett kivizsgálás menete teljesen korrekt, az alacsony vérnyomás nagy valószínűséggel ettől független probléma, ennek okát más vizsgálatokkal fogják tudni tisztázni. Nem szabad azonban elfelejteni, hogy ezt gyakran okozza kevés folyadékfogyasztás vagy gyógyszerek, tehát ilyen irányban is érdemes lenne gondolkodni.

Üdv: Dr. Vida Zsuzsanna

Prima Medica Egészségközpontok