A trombózis meglétének diagnózis felállítása nem a Trombózis- és Hematológiai Központ profilja, szakmailag azonnali akut ellátást igényel, amire mi - fekvőbeteg osztály intenzív osztály hiányában - nem vagyunk felkészülve. Akut ellátás igénye esetén, kérjük, hívjon mentőt, és keresse fel a területileg illetékes kórházat!

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónk

T.Professzor Úr! Napi 1x15mg-os Xarelto-t szedek ritmuszavar és időnkénti pitvarfibrilláció miatt másfél éve./előtte marfarint szedtem egy évig,de nagyon szórt az INR,nem sikerült beállitani. Négy hete nagyot estem a térdemre,és még mindég 5x6 cm es,1cm vastagságú duzzanat van a térdemen . A bokáig lefutó véraláfutások már elmultak.Heparinos kenőcsből egy tégellyel már rákentem a lábamra,most kezdtem a másodikat.Természetesen kimélem,viz nincs a térdemben.Kicsit türelmetlen vagyok a felszivódás lassusága miatt,de mivel xarelto szedésnél nem vizsgálnak semmit a vérzékenységgel kapcsolatban,már az is felmerül bennem,hogy ez a sok heparinos kenőcs nem okoz-e gondot.? Egyébként a xareltó hosszantartó szedésével kapcsolatban mi a véleménye? Mellette 2,5 mg Concor-t szedek még, mást nem.Előre is köszönöm válaszát.
Kedves Katalin !
Természetes , hogy a véralvadásgátlót szedőknél a haematóma nehezebben, lassabban szívódik fel. Panaszai , előzményei elég összetettek , mindenképp érdemes lenne felkeresnie központunkból egy szakorvost, hogy valamennyi leletét, dokumentumát áttekintve, választ kaphasson kérdéseire. Dr. Kósa Éva angiológus doktornőt ajánlom.
Üdvözlettel : Kelemen Edina

Hírek

DIC- amikor a véralvadási rendszer összeomlik

DIC- amikor a véralvadási rendszer összeomlik

A COVID-19 és az ellene alkalmazható bizonyos vakcinák témájához kapcsolódóan gyakran olvasni az ún. DIC nevű állapotról. Hogy pontosan mit is takar ez a ritka, ám életveszélyes szövődmény, azt prof. Blaskó Györgytől, a Trombózis-és Hematológiai Központ véralvadási specialistájától tudtuk meg. 

További részletek
Tüdőembólia vagy COVID okozta nehézlégzés?

Tüdőembólia vagy COVID okozta nehézlégzés?

A tüdőembólia és a COVID okozta tüdőgyulladás miatt fellépő nehézlégzést igen nehéz megkülönböztetni egymástól, ám kezelésük miatt fontos az állapot mihamarabbi meghatározása. Prof. Blaskó György, a Trombózis-és Hematológiai Központ véralvadási specialistája segít elkülöníteni a kettőt. 

További részletek

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

Facebook csoportjaink

Prima Medica

Prima Medica Egészséghálózat