Orvos válaszol

Kérjük töltse ki az űrlapot, és kollégánk fel fogja venni Önnel a kapcsolatot.

M.Noemi
Jo estet. :) 24 eves vagyok.Az en tortentem aval kezdodott hogy ezelott par eve kiirtak a Meleva 35 fogamzasgatlot hormozavar miatt,pattanasok miatt, azta meg cisztam eltuntetesere. Kivettek a forgalombol es mivel a diane 35 testver gyogyszere azt kezdtem szedni. Mar vagy 4 eve szedek fogamzasgatlot megszakitasokkal, szunetekkel.... most utolso szunetet egy es fel ev szedes utan hagytam... kozben elkezdett dagadni a labam. A szakorvos azt allapitotta meg h ha nem vigyazok trombozisom lessz. Mamamnak van a csaladbol trombozisa.DEtrralexet irt fel az orvos.fogamzasgatlo gyogyszerrol azt mondta , hogy le kellene mondani, nem is szedem mar 3 honapja a fogamzasgatlot. Az a baj hogy visszajottek a pattanasaim ugy az arcomra mind a boromre a hatamon. Es borgyogyaszatilag nem kezelheto semmi nem segitett eddig, mivel hormonzavarom van, csak a fogamzagatlo hatott.Kerdesem MIT tehetek , vagy vehetek/ szedhtek hogy a pattanasaim is elmuljanak es a trombozist is elkeruljem , meg a ciszta visszaujulasat? :(
Kedves Noémi !

Van lehetőség laborvizsgálattal kimutatni , hogy van -e genetikailag hajlama a trombózisra. Központunkban fel kellene keresnie Dr. Blaskó György professzor úrat . Az eredmények birtokában lehet dönteni egy alacsonyabb hormontartalmú gyógyszerről.

Üdvözlettel:

Kelemen Edina (asszisztens)

Orvos válaszol

Kérjük, töltse ki az űrlapot, és kollégánk fel fogja venni Önnel a kapcsolatot. 

Név:

E-mail:

Az Ön kérdése

Facebook csoportjaink

PRIMA MEDICA