A trombózis meglétének diagnózis felállítása nem a Trombózis- és Hematológiai Központ profilja, szakmailag azonnali akut ellátást igényel, amire mi - fekvőbeteg osztály intenzív osztály hiányában - nem vagyunk felkészülve. Akut ellátás igénye esetén, kérjük, hívjon mentőt, és keresse fel a területileg illetékes kórházat!

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónk

Nekem magas vernyomasom van (164/121/110) ,amire napi rendszeresseggel szedek gyogyszert (coverex kombi)2017.szept.14ota.jol be is allototta a vernyomasomat, megszunt a tarkoban erzert fejfajas a hanyas es a hanyinger!Azonban sokszor zsibbat a bal kezem,eleg durvab, es neha a hatam is fajt.De ezek nem rutin szeruen hanem a nap barmely szakaban.Elment orvoshoz es adott ra b1 vitamint.Par napig jo volt de ugyanugy jelentkezik a zsinbadas,hatfajas(felul a karom felol ill.kozepen),es plusszba szuro mellkasfajdalom ha levegot veszek.De ez utobbi csak ha nagyon elfaradok.Illetve tavaly nov.ota a perem nagyon felugrik( 123,109)de ilyenkor nagyon nagyon szur a szivem.Es Nem tulzok.De van higy normalis vernyomas mellett is faj a szivem de mar merek az orvoshoz visszamenni.Azt tudni kell hogy nekem 2014ben volt egy Hellp syndromam de utanna egeszen 2017ig normalis volt.ill.a csaladomba volt agyverzeses es magas vernyomas beteg.Ez mitol lehet?Forduljak e vele megegyszer orvoshoz vagy nem kell vele foglalkoznom?Valaszat elore is koszonom.
Kedves Nikol !
Nem írt a koráról. Mindenképp javasolt ismételt kardiológiai szakvizsgálat. Az említett karzsibbadás, hátfájdalom reumatológiai , esetleg neurológiai ok miatt is kialakulhat. Ha mozgásra változik a fájdalom az inkább mozgásszervi eredetű. Neurológus szakorvos tud vizsgálatot indikálni ez irányban.
Üdvözlettel : Kelemen Edina

Hírek

Fogamzásgátlót szedne? Ezt a vizsgálatot ne hagyja ki!

Fogamzásgátlót szedne? Ezt a vizsgálatot ne hagyja ki!

A fogamzásgátló tabletták és a vérrögök kapcsolatáról már többször is esett szó, ennek ellenére sokan mindenféle előzetes vizsgálatok nélkül kezdenek neki a szedésüknek, pedig sok olyan esetet hallani, amikor a készítmény miatt mélyvénás trombózis, esetleg tüdőembólia lépett fel. Dr. Ercsei Ibolya, a Trombózis-és Hematológiai Központ hematológusa a trombózis rizikóbecslés fontosságára hívja fel a figyelmet.

További részletek
Mikor szükséges váralvadásgátlót váltani?

Mikor szükséges váralvadásgátlót váltani?

A véralvadásgátlók alkalmazása lehet preventív és terápiás jellegű is, lehet, hogy csupán bizonyos ideig kell használni, de az is előfordulhat, hogy egy életen át tart a terápia. Előfordulhat, hogy mindvégig ugyanazt a szert alkalmazza a beteg, de meglehet, hogy időközben váltania szükséges másik készítményre. Hogy ez mikor indokolt, arról prof. Blaskó Györgyöt, a Trombózis-és Hematológiai Központ váralvadási specialistáját kérdeztük.  

További részletek

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

Facebook csoportjaink

Prima Medica Egészséghálózat