A trombózis meglétének diagnózis felállítása nem a Trombózis- és Hematológiai Központ profilja, szakmailag azonnali akut ellátást igényel, amire mi - fekvőbeteg osztály intenzív osztály hiányában - nem vagyunk felkészülve. Akut ellátás igénye esetén, kérjük, hívjon mentőt, és keresse fel a területileg illetékes kórházat!

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónk

Tisztelt doktor Úr/Nő!
Erdélyből vagyok, 36 éves nő, és fajdalommal élek már szinte 7 éve minden nap, de fogalmam sincs, hogy hova, vagy milyen orvoshoz forduljak. Leírom a tüneteket. Szinte minden este lefekvés után erős fájdalmat érzek a talpamba s annak is a közepében, ahol a lúdtalp szokott lenni, de nekem nincs, sőt a sok maszírozástól jó nagy a bolthajlás és a lábikrámban. Előbbit úgy orvoslom, hogy nagyon erősen nyomogatom a fájó részt, maszírozom, s a lábikrámhoz szinte hozzá se tudok nyúlni annyira fáj. Ha a párom elkezdi maszírozni, rángatózni kezd a lábam, stb. A fájdalom pedig égő, maró érzés. Van úgy, hogy azt érzem bár ne lenne már lábam, annyira elviselhetetlen a fájdalom. Így szenvedek majdnem 2-3 órát, s mikor már a fáradságtól kezdek szédülni, akkor beveszek egy fájdalomcsillapítót, s akkor nagy nehezen elmúlik. De ez így megy minden nap. Az sem megoldás, hogy fájdalomcsillapítót szedjek minden nap, de nem tudom, hogy hova, vagy milyen orvoshoz menjek. Észrevettem még, ha vacsorázom, akkor még intenzívebb a fájdalom. Nappal annyira nincs gondom, viszont ilyenkor annyira kifáraszt az éjjeli le-fel járkálás, mert csak ilyenkor enyhül a tünet, hogy napközben egész nap fáradt vagyok. Kérem segítsenek.
Kedves Hölgyem!
Panaszai miatt leginkább ortopédiai és angiológiai szakorvosi vizsgálatot javasolok.
Addig is visszérkrém, vagy visszerekre ható tabletta használatát elkezdheti, talán enyhítik fájdalmait míg orvosi segítséget kap.
Tisztelettel:
Dr Kósa Éva

Hírek

Hemofília – a vérzékenység okai

Hemofília – a vérzékenység okai

A vérzékeny betegeknél csökkent véralvadás áll fenn, vagyis egy kisebb sérülés következtében is elhúzódó vérzés jelentkezik. A trombofíliásokkal szemben tehát, akiknél fokozott véralvás miatt a vérrögök kialakulása jelent veszélyt, a vérzékenyek esetében épp az okozza a problémát, hogy a vér nem, vagy csak nagyon lassan alvad meg. A vérzékenységen belül a hemofíla okait, és a kezeléssel kapcsolatos fontosabb tudnivalókat dr. Szélessy Zsuzsanna hematológus, a Trombózis – és Hematológiai Központ főorvosa foglalta össze.

További részletek
Trombózis után - ezek a betegek leggyakoribb kérdései

Trombózis után - ezek a betegek leggyakoribb kérdései

Ha valakinél a trombózis tünetei jelentkeznek, az első és legfontosabb a sürgősségi orvosi ellátás a betegség igazolása és az életveszélyes szövődmény megelőzése céljából. Az akut panaszok kezelését követően azonban számos kérdés vetődik fel a betegekben. Dr. Kósa Éva, a Trombózis – és Hematológiai Központ angiológusa ezekre adott válaszokat.

További részletek

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

Facebook csoportjaink

Prima Medica

Prima Medica Egészséghálózat