Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónk

T. Trombózis központ!

Anyukám diabeteses, Syncumárt szed. Amit ehetne a cukorra bőségesen, azt nem eheti a Syncumár mellé csak keveset. Ez nagy probléma.Amivel jól lakhatna, és nem CH-t, szinte tilos. Ezáltal a cukra magas. Félő, hogy ez miatt majd a rosszabb Inzulint fogja kapni. Ezzel kapcsolatosan várnám Megtisztelő válaszukat!

Köszönettel: Mészáros Ágnes
Kedves Ágnes !

Syncumar szedése kapcsán valóban fontos, hogy mennyi K-vitamin tartalmú élelmiszert fogyaszt, de téves azt gondolni, hogy semmilyen zöldséget és gyümölcsöt nem ehet, csupán a gyógyszer adagnak összhangban kell lennie a napi rendszeres K-vitamin bevitellel. Érdemes a kezelőorvossal egyeztetni a táplálkozási szokásokat. Illetve a szénhidrátokat sem kell extrém mértékben lecsökkenteni, csupán egyenletes el kell osztani a személyre szabottan meghatározott szénhidrát mennyiséget 4-6 étkezésre.

Üdvözlettel :

Varga Dóra dietetikus



Hírek

A vérlemezék zavarai is okozhatnak apró bevérzéseket a bőrön

A vérlemezék zavarai is okozhatnak apró bevérzéseket a bőrön

Az apró, pontszerű bevérzések a bőrön gyakran vérzékenységre, azon belül is a vérlemezkék zavaraira utalhatnak. Dr. Ercsei Ibolya, a Trombózis-és Hematológiai Központ hematológusa a vérlemezkék mennyiségi- és funkciózavarairól beszélt.

További részletek
Trombózis a szemben? Igen, lehetséges!

Trombózis a szemben? Igen, lehetséges!

Amennyiben trombózisról hallunk, az leggyakrabban a lábakat érinti, ritkábban az agyat (sinus trombózis), karokat, egyéb testrészeket. Viszont érdemes tudni, hogy bizony a szemben is keletkezhetnek vérrögök, ami mögött gyakran valamilyen trombofília áll. Hogy milyen tünetek hívják fel a figyelmet a szemfenéki trombózisra, és hogy milyen veszélyeket rejt, arról prof. Blaskó Györgyöt, a Trombózis-és Hematológiai Központ véralvadási specialistáját kérdeztük.

További részletek

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

Facebook csoportjaink

PRIMA MEDICA