Orvos válaszol

Kérjük mielőtt felteszi kérdését, olvassa el az eddig feltett kérdéseket, és az azokra adott válaszokat ITT.

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatait (az e-mail címét és a megadott nevet, amely utóbbi lehet akár csak egy tetszőleges, kitalált megnevezés is), kizárólag a beküldött kérdés informatikai azonosításához és a válasz e-mail megküldéséhez használjuk.

Egyúttal felhívjuk a figyelmét arra, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön hozzájárul ezen adatok általunk történő kezeléséhez. Bővebb információért kérjük olvassa el az Adatvédelmi tájékoztatónkat, illetve Adatkezelési Tájékoztatónkat!

Kedves Látogatónk!

Felhívjuk a kedves érdeklődők figyelmét, hogy a labor és egyéb vizsgálati eredmények kiértékelése minden esetben kizárólag szakorvosi kompetencia, amely csak a teljes klinikai kórkép, valamint az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg. Ezért javasoljuk, hogy az ilyen jellegű kérdések kapcsán jelentkezzenek be hozzánk személyes vizitre vagy távkonzultációra.

Jó napot! Azzal a kérdéssel fordulok önökhöz hogy 2015 áprilisában volt egy mély vénás trombózisom mely itán syncumart szedtem. Majd most terhes lettem már a 15.hétben járok.7hetes koromig syncumart szedtem 3,5mg ot aztán átállítottak clexanera 0,4mg os ra. 13hetesen bevéreztem de érdemleges választ nem kapok miért. Elvileg minden eredményem jó. Kérdésem az lenne hogy a clexane injekciótól lehet e bevérzésem,most meg már barnázásom?'válaszukat köszönöm. Tisztelettel: Mészáros Anita, 15hkm
Kedves Anita !

A Clexane-tól valóban vérezhet, beszélje meg nőgyógyászával, hogy térje-e át testsúlykilogrammra illesztett dózisú Fraxiparine-r!

Üdvözlettel: Dr. Blaskó györgy



Prima Medica Egészségközpontok