Orvos válaszol

Kérjük töltse ki az űrlapot, és kollégánk fel fogja venni Önnel a kapcsolatot.

Muskovits Csaba
Tisztelt Doktor Úr! Tavaly decemberben volt egy mélyvénás trombózisom. Be volt dagadva a bal lábam térdtől lefelé. egy hetet voltam a kórházban ,és ott elkezdtem szedni a Syncumárt .Jelenleg 6 szemet szedek napjában.Az alap betegségem SM.Az lenne a kérdésem hogy a láb dagadás mikor fog elmúlni,mert még nem tapasztaltam javulást.Esetleg javasolna valamilyen gyulladás készítményt.Gyógyharisnyát még nem kaptam,és semmilyen gyulladás csökkentő készítményt.Kérem szépen segítsen hogy a lábam lelappadjon,különben sokat fekszem és ülök mármint az alapbetegségem révén.Tisztelettel:Muskovits Csaba
Kedves Uram,

Betegségei valóban rossz kombinációk!. A Syncumart azonban szedni kell, és kérem, hogy ne kérjen gyulladáscsökkentőt orvosától, mert azzal teljesen felborul a Syncumar kezelés.

Kérem, vegye meg a Springmed kiadónál tavaly megjelent \"Trombózis és véralvadásgátlás\" c könyvet, ami betegeknek íródott és kérdezz-felelek formában igen sok kérdésére választ adhatna.

A dagadás, csak az un. rekanalizációval , illetve új vénák képződése révén csökkenhet, ami fél-2 év is lehet. Mindenesetre sokat segítene a gyógyharisnya, de addig is a rugalmas pólya (fásli), amit azonban meg kell tanulnia felhelyezni.

Egy alkalommal keresse fel rendelőnket és mindre ki lesz oktatva. Jelentkezzen be az Oxygén Medical-nál valamelyik péntek reggelre.

Üdvözlettel

Prof. Blaskó György

Orvos válaszol

Kérjük, töltse ki az űrlapot, és kollégánk fel fogja venni Önnel a kapcsolatot. 

Név:

E-mail:

Az Ön kérdése

Facebook csoportjaink

PRIMA MEDICA