A trombózis meglétének diagnózis felállítása nem a Trombózis- és Hematológiai Központ profilja, szakmailag azonnali akut ellátást igényel, amire mi - fekvőbeteg osztály intenzív osztály hiányában - nem vagyunk felkészülve. Akut ellátás igénye esetén, kérjük, hívjon mentőt, és keresse fel a területileg illetékes kórházat!

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónk

Tisztelt Professzor Úr!

Tavaly szeptemberben diagnosztizáltak nálam egy a combvénákig leérő vena cava inferior trombózist. Az utolsó CT felvételen recanalsatio még nem volt látható. Nem találtak semmit ami hajlamosítana és jelenleg sincumar mitével kezelnek. Utoljára szerdán mértek INR-t ami 3,6 volt, de drasztikusan nem csökkentettük az adagot. 26 éves férfi vagyok, nem dohányzok. Tegnap pár szem epret ehettem, ami a syncumar hatását befolyásolhatta volna illetve 2-3 kávét.
Ma éjszakás műszakban dolgoztam ami ülő, irodai munka, amikor észrevettem, hogy zsibbad a jobb lábam kb térdtől lefelé több órán keresztül és még jelenleg is. Ebbe a lábamba jobban beterjedt a trombózis még anno.
Az lenne a kérdésem, hogy legetséges, hogy csak az éjszakázás és a kialvatlanság okozza a zsibbadó érzést, vagy lehetséges, hogy újabb trombózis alakult ki?

Köszönettel:
N Dániel
Kedves Uram!
Elmondása alapján nem valószínű az újabb trombózis, de arra kérem, hogy az INR értékét tarts 2,5-3 között és ne legyen drasztikus csökkentések. Az ön esetében minden lehetséges szövődmény előfordulása attól függ, hogy életének hány % -át tölti INR 2.5 -3 között. Ha sikerül életének 80%-át e tartományon belül élni, nem lesznek szövődmények, ha nem akkor 8 éven belül számíthat rájuk.A 3,6 még nem vészes!. Kérem keressen fel a Trombózisközpontban további eligazításért!
Tisztelettel
Dr. Blaskó György

Hírek

Vérszegénység várandósság alatt

Vérszegénység várandósság alatt

Vérszegénység gyakran jelentkezik a várandósság időszakában. Dr. Szélessy Zsuzsanna hematológus, a Trombózis – és Hematológiai Központ főorvosa elmondta, milyen tünetek kapcsán gyanakodjuk, hogyan kezeljük és tehetünk-e valamit a megelőzés érdekében.

További részletek
Mit tervez a Prima Medica Egészséghálózat?

Mit tervez a Prima Medica Egészséghálózat?

Magánrendelői környezetben működő véralvadással és trombózissal, vérzékenységgel foglalkozó központot. A Trombózis- és Hematológiai Központ egyedülálló kezdeményezés hazánkban, melyről dr. Babai László, a központot magában foglaló Prima Medica Egészséghálózat alapítója-igazgatója beszélt a Portfolio.hu-nak.

További részletek

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

Facebook csoportjaink

PRIMA MEDICA