Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónk

Tisztelt Doktornő / Úr!



Édesapámnál kb. 20-25 éve magas vérnyomást diagnosztizáltak, s elkezdték gyógyszeres kezelését. Az évek folyamán időnként változtattak a gyógyszeren, vagy - mivel a gyógyszerek mellett is magas volt a vérnyomása - hozzáadtak még egyet. Jelenleg ott tartunk, hogy csak a magas vérnyomás miatt 5-féle gyógyszert kell szednie. Kérem, véleményezze, normális ez? Le lehetne ezt csökkenteni úgy, hogy csak egyet kelljen szednie, de az hasson? Ha igen, milyen lépések szükségesek ehhez?

Édesapám emellett még szintén 20-25 éve cukorbeteg, azóta gyógyszert szed erre is.



Válaszát előre is köszönöm,

Üdvözlettel,

Anita
Kedves Anita!

Azt tudom javasolni, hogy édesapja jöjjön el hozzám. Ahhoz, hogy válaszolni tudjak, hogy a legjobb kezelést megtaláljuk a legkevesebb gyógyszerrel, mindenképpen látnom kell, meg kell vizsgálnom, korábbi leleteit, jelen állapotát ismernem kell.

Várom rendelésemen

Üdvözlettel

dr. Kapocsi Judit

Hírek

Trombózis a szemben? Igen, lehetséges!

Trombózis a szemben? Igen, lehetséges!

Amennyiben trombózisról hallunk, az leggyakrabban a lábakat érinti, ritkábban az agyat (sinus trombózis), karokat, egyéb testrészeket. Viszont érdemes tudni, hogy bizony a szemben is keletkezhetnek vérrögök, ami mögött gyakran valamilyen trombofília áll. Hogy milyen tünetek hívják fel a figyelmet a szemfenéki trombózisra, és hogy milyen veszélyeket rejt, arról prof. Blaskó Györgyöt, a Trombózis-és Hematológiai Központ véralvadási specialistáját kérdeztük.

További részletek
A nyelv gyulladása vészes vérszegénységre is utalhat

A nyelv gyulladása vészes vérszegénységre is utalhat

A vérszegénységnek több formája is van, ilyen többek között a vészes vérszegénység is, mely a B12 vitamin hiányával jár. Az állapot főleg a felszívódási zavarral küzdőket és a vegetáriánusokat sújtja. Tünetei közt a nyelv gyulladása, égő érzése is szerepel. Dr. Ercsei Ibolyától, a Trombózis-és Hematológiai Központ hematológusától megtudhatjuk, vajon mikor gyanakodjunk az állapotra és hogy milyen vérkép eltérésekkel is jár.

További részletek

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

Facebook csoportjaink

PRIMA MEDICA