A trombózis meglétének diagnózis felállítása nem a Trombózis- és Hematológiai Központ profilja, szakmailag azonnali akut ellátást igényel, amire mi - fekvőbeteg osztály intenzív osztály hiányában - nem vagyunk felkészülve. Akut ellátás igénye esetén, kérjük, hívjon mentőt, és keresse fel a területileg illetékes kórházat!

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónk

Kérdése Kapocsi doktornőt kérdezem: Közel egy éve tritaca és cardilophin gyógyszert szedek,70-es vagyok. gyógyszerszedésem ellenére legalább 10 -12 naponként éjjel 24 h körül felmegy a vérnyomásom 170-180 körülire,
Hogyan tudok ez ellen védekezni, itthoni vérnyomásmérővel naponta többször mérek, onnan tudom, valóstzínűleg melegfrontra is érzékeny vagyok e téren.
Válaszát előre is köszönve, üdvözlettel. M.Zsuzsa
Kedves Musimbe Zsuzsa!
A cardilopinnak és a tritacenak is több dózisa van, nem mindegy, az ember melyiket szedi. Az is fontos, hogy tudjuk, ha felmegy a vérnyomás, mennyi ideig marad a magasabb értéken. Erre ébred, vagy még nem alszik éjfélkor? És így tovább kérdések sorozata vár válaszra ahhoz, hogy értelmes tanácsot tudjak adni. Az minden esetre előbbre vinné a dolgot, ha lenne egy 24 órás vérnyomás monitorozása, egy pár hónapnál nem régebbi laboratóriumi, EKG és szemészeti vizsgálata.
Mindezeket szívesen értékelem személyesen, és akkor tudok érdemben segíteni.

Üdvözlettel: Dr Kapocsi Judit

Hírek

DIC- amikor a véralvadási rendszer összeomlik

DIC- amikor a véralvadási rendszer összeomlik

A COVID-19 és az ellene alkalmazható bizonyos vakcinák témájához kapcsolódóan gyakran olvasni az ún. DIC nevű állapotról. Hogy pontosan mit is takar ez a ritka, ám életveszélyes szövődmény, azt prof. Blaskó Györgytől, a Trombózis-és Hematológiai Központ véralvadási specialistájától tudtuk meg. 

További részletek
Tüdőembólia vagy COVID okozta nehézlégzés?

Tüdőembólia vagy COVID okozta nehézlégzés?

A tüdőembólia és a COVID okozta tüdőgyulladás miatt fellépő nehézlégzést igen nehéz megkülönböztetni egymástól, ám kezelésük miatt fontos az állapot mihamarabbi meghatározása. Prof. Blaskó György, a Trombózis-és Hematológiai Központ véralvadási specialistája segít elkülöníteni a kettőt. 

További részletek

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

Facebook csoportjaink

Prima Medica

Prima Medica Egészséghálózat