A trombózis meglétének diagnózis felállítása nem a Trombózis- és Hematológiai Központ profilja, szakmailag azonnali akut ellátást igényel, amire mi - fekvőbeteg osztály intenzív osztály hiányában - nem vagyunk felkészülve. Akut ellátás igénye esetén, kérjük, hívjon mentőt, és keresse fel a területileg illetékes kórházat!

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónk

Tisztelt Doktor Úr! A jobb lábamban mélyvénás trombózist diagnosztizáltak.A doppler vizsgálat eredménye: A v.tibialis posteriorban áramlás nem ábrázolódik,valószinüleg thrombus tölti ki.2x0,8 ml Clexane subcutant irtak fel 3 hónapig.A korházban a kezelő orvos azt mondta hogy vagy kétszer szúrom magam a Clexanevel vagy pedig egyszer szúrok és mellé szedem a Marfarint.Ha két injekciót adok be akkor nem kell olyan sűrűn vérvételre járni és az étkezést sem kell annyira figyelni.A háziorvosom viszont a napi két injekcio mellé irta fel az 5mg marfalint kezdésnek napi egy szemmel.nem lesz ez így tul sok a két szúrás mellé? Hét vége lévén nem tudom megkérdezni a házi orvost félek hogy tul adagolom magam. ha tul sok a vérhígitó az is káros nem? Köszönöm válaszát:Nné Marika
Kedves Marika!
Kérdésére önt nem ismerve, nem lehet választ adni. A gyógyszerelés rettentően sok mindentől függ. Javaslom, jöjjön el egyik szakorvosunkhoz, aki készséggel segít Önnek.
Üdvözlettel
Dr. Babai László

Hírek

Covid-19 és vérrögök- mi az összefüggés?

Covid-19 és vérrögök- mi az összefüggés?

A koronavírus az esetek egy részében nem okoz súlyos tüneteket, ám olykor előfordulhat, hogy életveszélyes szövődményeket generál. Ma már egyre többet tudunk a COVID-19-ről, így annak a szervezetre gyakorolt hatásairól is. Dr. Szélessy Zsuzsannát, a Trombózis-és Hematológiai Központ hematológus főorvosnőjét arról kérdeztük, vajon milyen összefüggés van a fertőzés a vérrögök keletkezése között. 

További részletek
Vérképe megmutatja, milyen a véralvadása

Vérképe megmutatja, milyen a véralvadása

A véralvadás igen bonyolult folyamat, hiszen számos tényező befolyásolja. Bizonyos laborértékek fontos információval bírnak róla, így véralvadási probléma - illetve annak gyanúja esetén- a következő paramétereket célszerű megvizsgálni. Dr. Kárpáti Ágnes, a Trombózis-és Hematológiai Központ hematológusa az alábbi vérkép eltérésekre hívja fel a figyelmet.

További részletek

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

Facebook csoportjaink

Prima Medica

Prima Medica Egészséghálózat