Orvos válaszol

Kérjük mielőtt felteszi kérdését, olvassa el az eddig feltett kérdéseket, és az azokra adott válaszokat ITT.

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatait (az e-mail címét és a megadott nevet, amely utóbbi lehet akár csak egy tetszőleges, kitalált megnevezés is), kizárólag a beküldött kérdés informatikai azonosításához és a válasz e-mail megküldéséhez használjuk.

Egyúttal felhívjuk a figyelmét arra, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön hozzájárul ezen adatok általunk történő kezeléséhez. Bővebb információért kérjük olvassa el az Adatvédelmi tájékoztatónkat, illetve Adatkezelési Tájékoztatónkat!

Kedves Látogatónk!

Felhívjuk a kedves érdeklődők figyelmét, hogy a labor és egyéb vizsgálati eredmények kiértékelése minden esetben kizárólag szakorvosi kompetencia, amely csak a teljes klinikai kórkép, valamint az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg. Ezért javasoljuk, hogy az ilyen jellegű kérdések kapcsán jelentkezzenek be hozzánk személyes vizitre vagy távkonzultációra.

Kedves Doktor úr/Doktor nő!
37 éves vagyok Heves megyéből írok.2009-ben volt egy tüdőembóliám és mélyvénás trobózisom,azóta szedem a syuncumárt 4-5 naponta felváltva,ezek után többször is volt már trombózisom korházban kikezelték,most is ilyen problémával küzdök csak annyi az eltérés hogy felületi trombofilisem van nagy területen vádli középtől combtőig 1,5 hónapja járok hematologushoz és érsebészhez, már 2. fraxiparine 0.8ml kurába vagyok és szinte semmi változás nagy fájdalmaim vannak nagy területen kérem segítségét,köszönöm!!
Tisztelt Novotnik Béla!

A combra terjedő felületi visszérgyulladás javasolt kezelése terápiás dózisú heparine pl. napi 2x adott fraxiparine injekció a testsúlyra számítva, visszérerősítő gyógyszer, illetve fásli viselése. Akut esetben ha a thrombus a mélyvénás beömléshez közel helyezkedik el, érműtétet végeznek. Ha mindezekre sincs megfelelő javulás, akkor vizsgálat nélkül nem tudom megmondani mi az eltérés oka. Syncumar mellett, főleg ha valakinek kifejezett visszértágulata van sajnos kialakulhat felületes visszérgyulladás. Rendezett INR mellett mélyvénás thrombózisnak már nem szabad előfordulnia, de ha mégis az mindig súlyos véralvadási betegségre utal.

Tisztelettel:

Dr Kósa Éva

Prima Medica Egészségközpontok