Orvos válaszol

Kérjük mielőtt felteszi kérdését, olvassa el az eddig feltett kérdéseket, és az azokra adott válaszokat ITT.

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatait (az e-mail címét és a megadott nevet, amely utóbbi lehet akár csak egy tetszőleges, kitalált megnevezés is), kizárólag a beküldött kérdés informatikai azonosításához és a válasz e-mail megküldéséhez használjuk.

Egyúttal felhívjuk a figyelmét arra, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön hozzájárul ezen adatok általunk történő kezeléséhez. Bővebb információért kérjük olvassa el az Adatvédelmi tájékoztatónkat, illetve Adatkezelési Tájékoztatónkat!

Kedves Látogatónk!

Felhívjuk a kedves érdeklődők figyelmét, hogy a labor és egyéb vizsgálati eredmények kiértékelése minden esetben kizárólag szakorvosi kompetencia, amely csak a teljes klinikai kórkép, valamint az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg. Ezért javasoljuk, hogy az ilyen jellegű kérdések kapcsán jelentkezzenek be hozzánk személyes vizitre vagy távkonzultációra.

Tisztelt Doktornő! Kb 2 hete egy csomó lett az bal alsó lábszáramon belül, amely érintésre fájdalmas . A háziorvosom Detralex500 mg tablettát , gumiharisnya használatát írta elő + pihenést .Fodrász vagyok, 30 éve, már volt műtve mindkét lábam .Most egy napja még .egy csomó keletkezett. Várom válaszát köszönettel Nyiri Attiláné
Kedves Nyíri Attiláné!

A csomó lehet egy \"egyszerű\" visszeres csomó, azonban ha ez fájdalmas, bepirosodott, lehet felületes visszérgyulladás is. A kettő elkülönítése fontos, mert felületes visszérgyulladásban nem javasolt a gumiharisnya többek között. A Detralex mellé Lioton gélt is próbáljon, de ha panaszai fokozódnak vagy nem múlnak akkor lássa Önt angiológus is. Szeretettel látom rendelésemen!

Tisztelettel:

Dr Kósa Éva

Prima Medica Egészségközpontok