Orvos válaszol

Kérjük mielőtt felteszi kérdését, olvassa el az eddig feltett kérdéseket, és az azokra adott válaszokat ITT.

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatait (az e-mail címét és a megadott nevet, amely utóbbi lehet akár csak egy tetszőleges, kitalált megnevezés is), kizárólag a beküldött kérdés informatikai azonosításához és a válasz e-mail megküldéséhez használjuk.

Egyúttal felhívjuk a figyelmét arra, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön hozzájárul ezen adatok általunk történő kezeléséhez. Bővebb információért kérjük olvassa el az Adatvédelmi tájékoztatónkat, illetve Adatkezelési Tájékoztatónkat!

Kedves Látogatónk!

Felhívjuk a kedves érdeklődők figyelmét, hogy a labor és egyéb vizsgálati eredmények kiértékelése minden esetben kizárólag szakorvosi kompetencia, amely csak a teljes klinikai kórkép, valamint az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg. Ezért javasoljuk, hogy az ilyen jellegű kérdések kapcsán jelentkezzenek be hozzánk személyes vizitre vagy távkonzultációra.

Kedves Doktornő! Nemrég történt egy orvosi vizsgálatom, ahol magas vérnyomással kezdtek el kezelni. Dopegytet kaptam, mert szeretnék gyereket és fogalmam sincs, hogy mit lehetne szedni rá, ezt adta az orvos. Viszont a közérzetem rossz, lagymatag vagyok, erőtlen. Alulműködő pajzsmirigyem van, túlsúlyom. A fülemben vagy a fejemben hallok egy folyamatos zúgást, de ha a figyelmem elterelődik, akkor annyira nem zavar. Többször felkelek éjszaka, ez valamennyire javult. A vérvételem ami kb. fél éve volt, ott mindent rendben találtak. A pajzsmirigyre 150 mikrogramm letroxot szedek, az utóbbi eredményem TSH eredményem 0,82 lett. Fél éve elhunyt a kisfiam, ezzel is összefüggésbe hozzák ezt, de nagyon szeretnék végre felszabadultan lenni, mert nem érzem jól magam. A vérnyomásom reggel van amikor 120 körül van, de van olyan is, hogy 140 körül. Nem kapok választ sehol, de közben, nem vagyok jól. Volt olyan tűnetem, hogy étvágytalan voltam, és nagyon hamar emésztettem, hasmenésem is volt. Frontérzékenység ez, vagy sok a letrox? Kérem válaszolja meg kérdésem! Köszönettel: Tímea
Kedves Tímea !

Panaszai hátterében állhat a pajzsmirigy probléma, illetve együttesen okozhatja a mostanában ért szomorú esemény .

Érdemes lenne a labor mellett egy pajzsmirigy UH elkészítése .

Amennyiben az eredmények mégsem támasztják alá a tapasztalt tüneteket Fül-Orr- Gégészeti szakorvizsgálat javasolt a fülzúgás miatt.

Mielőbbi gyógyulást kívánok ! Üdvözlettel : Kelemen Edina
Siposné Pesti Tímea

Kelemen Edina

asszisztens

Prima Medica Egészségközpontok