Orvos válaszol

Kérjük töltse ki az űrlapot, és kollégánk fel fogja venni Önnel a kapcsolatot.

Kovács Csilla
Üdvözlöm! Tanàcsát szeretném kérni. Ma 3 hete egy mióma tablettát( Esmya)kezdtem szedni masnap szedülès,fáradékonyság majd mindkét mell fájdalmas feszülése.6.napon bal mell bimbóudvar fajdalmas,ödémás másnap megjelenik egy fajdalmas,ceruza vastagságú kemény köteg a hónaljtól a bimbóudvarig.Uh es mammografia történt diagnózis felületi véna trombózis.Aspirin protect es detralexet szedek a fajdalom csökkent ,ödémásodás megszünt viszont a kemény köteg nem változik.Mit tehetnek?Mit tanácsol?Mikor szìvódik fel?Köszönettel:Kovács Csilla
Kedves Csilla !

Mindenképp keressen fel szakorvost , elképzelhető, hogy nem elég a tbl-ás kezelés és véralvadásgátló injekcióra lehet szükség. Központunkból Dr. Kósa Éva angiológus doktornőt ajánlom . Addig is jegelje időnként. Jégakkut tekerjen be véknyan valamilyen tiszta textilbe, tegye rá a fájdalmas területre 10 percig, majd szüneteljen, aztán ismét 10 perc. Várjuk jelentkezését.

Üdvözlettel : Kelemen Edina

Orvos válaszol

Kérjük, töltse ki az űrlapot, és kollégánk fel fogja venni Önnel a kapcsolatot. 

Név:

E-mail:

Az Ön kérdése

Facebook csoportjaink

PRIMA MEDICA